နေမာ တႆ ဘဂ၀ေတာ အရဟေတာ သမၼာသမၺဳဒၶႆ....
Image and video hosting by TinyPic

သမုိင္း၏တရားခံ အခန္း(၇) ေရးသားသူ-ဆရာေတာ္ ၀ီရသူ(မစုိးရိမ္)

လက္နက္မပါသည့္ အာဏာရွင္
အာဏာအားကိုးႏွင့္ မိုက္လံုးထြားၾကသည္မွာ သံဃာ့အဖြဲ႕အစည္း
အဆင့္ဆင့္ပင္ ျဖစ္ေပသည္။ လာဘ္စားျခင္း၊ မတရားဆံုးျဖတ္ျခင္းတို႔ကား ေျပာမဆံုးေပါင္ ေတာသံုးေထာင္တမွ် ျဖစ္ေလသည္။

နယ္ၿမိဳ႕တစ္ခုသို႔ ေရာက္ရွိသြားစဥ္ ေဂါပကမ်ား အမႈရင္ဆိုင္သည္ႏွင့္ ႀကံဳရေလသည္။ အမႈဆံုးျဖတ္
ေသာ ဆရာေတာ္ႀကီးက ငါတို႔က ဘယ္ဘက္မွ မလိုက္မွျဖစ္မွာဟု အဖြဲ႕သံဃာမ်ားအား မိန္႔ေလ၏။ 
ဓမၼႏွင့္အဓမၼ၊ အမွန္ႏွင့္အမွား ရွိသည္တြင္ ဓမၼ/အမွန္ဘက္မွသာ ရပ္တည္ရမည္ျဖစ္ပါ၏။ 
ဘယ္ဘက္မွ် မလိုက္ျခင္းသည္ပင္ အဓမၼဘက္လိုက္ျခင္း၊ အမွားဘက္လိုက္ျခင္း ျဖစ္ပါ၏။ အမႈသြား၊ အမႈလာကား အရွင္းႀကီးပင္။

ဓမၼာ႐ံုထဲ ဘိုးေတာ္ဆိုသူ ဝင္ေန၏။ ဓာတ္ေတြနတ္ေတြ လုပ္၍ လူတစ္႐ုန္း႐ုန္းျဖင့္ ဘုန္းႀကီးေန၏။ ေဂါပကမ်ားက ဝင္တားေသာ္လည္း မရ၊ လူ႔အဖြဲ႕အစည္း သံဃာ့အဖြဲ႕အစည္းသို႔ တိုင္ၾကားေသာ္လည္းမရ၊ ဘိုးေတာ္ဘက္မွာ တစ္ၿမိဳ႕လံုးနီးပါး အားေပးၾကၿပီး၊ ေဂါပကအဘိုးႀကီးမ်ားမွာ အသိုင္းအဝိုင္း မရွိလွ။ ဘိုးေတာ္ဆိုသူက အဘိုးအိုေဂါပကေဟာင္းကို ျဖဳတ္ခ်ကာ သူ႕အလိုက် ေဂါပကအသစ္ ဖြဲ႕စည္းရာမွ အသစ္/အေဟာင္း အမႈျဖစ္ျခင္းျဖစ္သည္။
ဆရာေတာ္ႀကီးမ်ားမွာ အေဟာင္းဘက္လိုက္၍ အမွန္ဆံုးျဖတ္လွ်င္ ဓမၼဝိနယႏွင့္ညီေသာ္လည္း အသစ္
ဘက္မွ အင္အားကို ေၾကာက္ရြံ႕ေနၾကေလသည္။ အသစ္ဘက္မွ တစ္ၿမိဳ႕လံုးရွိ၍ အၾကည္ညိဳပ်က္မွာ ေၾကာက္ေသာေၾကာင့္ ျဖစ္၏။

အသစ္ကို အမွန္ဟု ဆံုးျဖတ္လွ်င္လည္း အေဟာင္းဘက္က မွန္ေနေလရာ မတရားဆံုးျဖတ္
ရာ က်ေနေပမည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ၾကားေနကာ ခြထိုင္စားေနၾကေလေတာ့၏။ 
အမႈမွာ မၿပီးျပတ္ႏိုင္ဘဲၿမိဳ႕ႏွစ္ျခမ္းကြဲေတာ့မည့္အေရးေၾကာင့္ ကြ်ႏု္ပ္ႏွင့္ဌာနဆိုင္ရာတို႔ေပါင္း၍ ဘိုးေတာ္ဆိုသူကို သူ႔အရပ္ျပန္ပို႔လိုက္ရေလသည္။

ကြ်ႏု္ပ္ကိုယ္တိုင္ႀကံဳရေသာ အမႈတစ္ခုရွိေသးသည္။ ဥယ်ာဥ္ကုန္းေက်ာင္းဆရာေတာ္ႀကီးက စာသင္တိုက္ဖြင့္ဖို႔ သံဃာပင့္ရာ ကြ်ႏု္ပ္က ေနလိုေသာနာယကတစ္ပါးႏွင့္တိုင္ပင္ၿပီး သံဃာမ်ားလႊတ္လိုက္ေလသည္။
ထိုအခါ လက္ေထာက္ခန္းေန ကိုယ္ေတာ္ ေတာထြက္ဦးပဥၨင္းႀကီးက အျပင္းအထန္ ကန္႔ကြက္ေလသည္။ ဆရာေတာ္ႀကီးမရွိလွ်င္ ေရာင္းစားလိုေသာ ထိုေတာထြက္က ေငြအားျဖင့္ ရယကရဲဌာန၊ရပ္ကြက္သံဃနာယက၊ ၿမိဳ႕နယ္သံဃနာယကအဖြဲ႕တို႔သို႔ ဝင္လိုက္ရာ ၿမိဳ႕နယ္သံဃနာယက က မတရားဆံုးျဖတ္ေလသည္။
ကြ်ႏု္ပ္တို႔လို သံဃာအင္အားေကာင္းေသာ တိုက္ႀကီးမ်ားမွ သံဃာမ်ားကိုပင္ အာဏာကို အသံုးျပဳၿပီး ေဘာင္ထဲမွ ညစ္ပတ္၍ အႏိုင္က်င့္လွ်င္ ေက်ာင္းငယ္ေလးမ်ားဆိုလွ်င္ မေတြးဝံ့စရာပင္။ မဓာနနာယကဆရာေတာ္ႀကီးတစ္ပါးက ပင့္လို႔ ႂကြသည္ကိုပင္ သံဃာဟုဆိုကာ ႏွင္ထုတ္ေလသည္။ ကြ်ႏု္ပ္သည္ ငတ္ေနမွန္းမသိ၍ ေငြျဖင့္ မစြန္႔ျခင္းျဖစ္ေလသည္။
ေငြေပးမွ အမွန္ဆံုးျဖတ္မည္ဆိုလွ်င္ထိုေတာထြက္ထက္ ဆယ္ဆပိုေပးႏိုင္ပါ၏။ သံဃာအာဏာပိုင္မ်ား
ကား သဒၶါဆြမ္းစားခြင့္ မရၾကေတာ့ေပ။ ဘယာဆြမ္းျဖင့္သာ အသက္ရွင္ေနၾကရရွာ၏။

ေထာင္က်ေနေသာ သံဃာမ်ားကို ၾကည့္လိုက္လွ်င္ သာသနာညႇိဳးႏြမ္းျဖင့္ က်လာသူမ်ား ျဖစ္ေလသည္။
အခ်ိဳ႕မွာ အျပစ္ရွိေသာ္လည္း ေထာင္ခ်ထိုက္ေသာ အျပစ္မဟုတ္ေပ။ အခ်ိဳ႕မွာ လံုးဝပင္ အျပစ္မရွိေပ၊ သံဃာ့အဖြဲ႕အစည္း၏ မညႇာမတာ လုပ္ေဆာင္မႈေၾကာင့္ ေထာင္က်ေနရသူမ်ား ျဖစ္ေလသည္။
ရဟန္းသိကၡာလည္း မပ်က္ေသး၊ သိကၡာလည္း မခ်ေသးပါဘဲ သူတစ္ပါး ပါထားစြန္႔ထားသည္မ်ားကို သယ္ပိုးရ သန္႔ရွင္းေနရေပသည္။
အလုပ္ၾကမ္းလုပ္ရသည္မွာလည္း လူသားမဆန္၊ႏြားတမွ် ျဖစ္ေလသည္။ ကိုယ့္သာသနာကို ကိုယ္တိုင္ဖ်က္ဆီး ေနေသာ သံဃာ့အဖြဲ႕အစည္း ျဖစ္၏။
အာဏာရွင္အားကိုးႏွင့္ မိုက္လံုးႀကီးေနေသာ သံဃာ့အဖြဲ႕အစည္းျဖစ္၏။
အာဏာရွင္ကဲ့သို႔ လက္နက္မကိုင္႐ံုတမည္သာ ထူးေလသည္။ 
သံဃနာယကအဖြဲ႕မ်ားကား လက္နက္မပါ၊ လက္နက္္မကုိင္ေသာ အာဏာရွင္မ်ားသာတည္း။

0 Response to "သမုိင္း၏တရားခံ အခန္း(၇) ေရးသားသူ-ဆရာေတာ္ ၀ီရသူ(မစုိးရိမ္)"

လာေရာက္လည္ပတ္ၾကေသာ ဓမၼမိတ္ေဆြမ်ားအားလံုး ကိုယ္စိတ္ႏွစ္ျဖာ က်န္းမာခ်မ္းသာၾကပါေစ...