နေမာ တႆ ဘဂ၀ေတာ အရဟေတာ သမၼာသမၺဳဒၶႆ....
Image and video hosting by TinyPic

သမုိင္း၏တရားခံ အခန္း(၁၁) ေရးသားတင္ျပသူ-ဆရာေတာ္ ၀ီရသူ(မစုိးရိမ္)

ဓမၼကုိမ်က္ကြယ္ျပဳေလၿပီ။
မဟနအဖြဲ႕သည္ သာသနာထြန္းကားျပန္႔ပြားေရးအတြက္ ဖြဲ႕စည္းထားေသာ

အဖြဲ႕ႀကီးျဖစ္ေသာ္လည္း ဦးတည္ခ်က္လြဲခဲ့ေလၿပီ။ ဓမၼ ထြန္းကားေအာင္ လုပ္ရမည့္အစား ဓမၼကိုႏွိပ္ကြပ္ေနၾကေလ၏။ က်မ္းစာဌာန စာေပစိစစ္ေရးမူဝါဒ၌ မွန္ေသာ္လည္း ပုဂၢိဳလ္ေရးရာ ထိခိုက္မႈရွိလွ်င္ ထုတ္ေဝခြင့္မျပဳ၊ မွန္ေသာ္လည္း ဂိုဏ္းဂဏကို ထိခိုက္မႈရွိလွ်င္ ထုတ္ေဝခြင့္မျပဳ မွန္ေသာ္လည္း အေျခအေနႏွင့္အခ်ိန္အခါ ကာလမညီညြတ္လွ်င္ ထုတ္ေဝခြင့္မျပဳစသည္ျဖင့္ ဓမၼကို လကၡာ႐ုစိ(မႏွစ္သက္သည့္အမွတ္အသား)ထိုး၍ ေဘာင္ခတ္ထားေလသည္။
ထိုမူဝါဒအလိုအရ ဆိုရေသာ္ ပုဂၢိဳလ္၊ ဂိုဏ္းအစိုးရကိုမထိခိုက္၊ ကာလေဒသႏွင့္ညီလွ်င္ ဓမၼႏွင့္ မညီေသာ္လည္း ထုတ္ေဝေစဟု အဓမၼဝါဒကို အားေပးရာေရာက္ေနေလသည္။ ထို႔ေၾကာင့္လည္း တန္႔ၾကည္ေတာင္အမွားေတာ္ပံုစာအုပ္ကို ပိတ္ပင္ၿပီး၊ ဓမၼႏွင့္မညီေသာစာအုပ္မ်ား ထြက္ေပၚေနျခင္းျဖစ္၏။ သာသနာဖ်က္အဖြဲ႕အစည္းႀကီးပါတကား။
သာသနာေရးႏွင့္ ပတ္သက္ေသာ ႏိုင္ငံေတာ္အခမ္းအနားမ်ား၌ အနတၱလကၡဏာသုတ္ကို ရြတ္ဆိုခြင့္ပိတ္ထားေၾကာင္း သိရေလသည္။ အနတၲဝါဒကို မက်င့္သံုး႐ံုသာမဟုတ္ေတာ့ဘဲ လက္မခံ၊ မယံုၾကည္သည့္သေဘာ သက္ေရာက္ေနေပသည္။ အာဂမင္းဆရာႏွင့္ အာဂမင္းဒကာႀကီးမ်ားပါတကား။
 


"မင္္းးဆရာ လုုပ္လိိုုသူူ။ ။"

မဟနအဖြဲ႕သည္ မင္းဆရာႀကီး မ်ားျဖစ၏။ မင္းပြဲ စုိးပြဲ အခမ္းအနားမ်ား၌ မင္းမ်ားက တုပ္ဝပ္႐ိုေသၾကသျဖင့္ ဘဝင္ႂကြေနၾက၏။ သာသနာအတြက္ အလုပ္လုပ္ဖို႔ စိတ္မဝင္စားၾက၊ အရာရွိႀကီးမ်ားထံ အလုအယက္ လက္မွတ္လုေတာင္းေနၾက၏။ ဖုန္းေတာင္းသည္၊ ေျမေတာင္းသည္၊ သစ္ေတာင္းသည္၊ ဘိလပ္ေျမ ေတာင္းသည္၊ စက္ဆီေတာင္းသည္၊ ကားသြင္းဖို႔ လက္မွတ္ေတာင္းသည္။ ႏိုင္ငံပိုင္ ေျမထိုးစက္၊ ဘူဒိုဇာကားႀကီးကိုပင္ အၿပီးအပိုင္သိမ္းပိုက္ဖို႔ အလွဴခံသည္လည္း ရွိ၏။

ဤအလုပ္မ်ားကိုသာ စိတ္ဝင္စားၾကေလသည္။ ေနာက္ေနာင္ မင္းဆရာလုပ္လိုသူမ်ား သတိထားမိေစရန္ ဆရာေတာ္ဦးဗုစ္၏ ဩဝါဒကို တင္ျပလိုက္ေပသည္။
ေညာင္ကန္မွ ဆရာေတာ္ဦးက်ီး(ျပည္ဆရာေတာ္)ကို ျပည္မင္းသားကပင့္၍ ေနျပည္ေတာ္သို႔ ေရာက္လာသည္တြင္ ဆရာေတာ္ဦးဗုစ္က ဩဝါဒေပးေလသည္။

ေမာင္က်ီး မင္းကို မင္းသားကပင့္၍ ကိုးကြယ္သျဖင့္ မင္းဆရာေတာ္ ျဖစ္ေပၿပီ။ သို႔ေသာ္ ဘုရားအလိုေတာ္အတိုင္းက်င့္မွ ဘုရားသားေတာ္ျဖစ္မည္၊ မင္းလိုလိုက္၍က်င့္လွ်င္ မင္း၏သား ျဖစ္လိမ့္မည္။ (ညိဳျမ၊ ကုန္းေဘာင္ရွာပံုေတာ္၊ စာ-၂၉၁)
ဘုရားသားေတာ္ေလာ၊ မင္းသားေတာ္ေလာ၊ ေစာေၾကာေဝဖန္သင့္လွပါ၏။ ဓမၼရာဇ္၏ သားေတာ္ႀကီးမ်ားျဖစ္လွ်င္ ေတာ္ေသး၏။ အဓမၼရာဇာ၏ သားေတာ္ႀကီးမ်ား ျဖစ္လွ်င္ကား သာသနရစရာရွိမည္ မဟုတ္ေတာ့ေပ။
ရေသ့လိုလို ရဟန္းလိုလိုႏွင့္ မင္းဆရာလုပ္ေနသူ ေဒါက္ခ်ာေဆာင္းသည့္ က်ိဳက္ထီးေဆာင္ကိုယ္ေတာ္ႀကီး မင္းဆရာျဖစ္ေသာအခါ၌ မဟနအဖြဲ႕က ဆရာေတာ္ ဆရာေတာ္ ဟု တစ္ေၾကာ္ေၾကာ္ ေတာ္ၾကေလ၏။</p>
ႏိုင္ငံေတာ္အခမ္းအနားမ်ားမွာ မဟနႏွင့္ရေသ့ တန္းတူေနရာယူၾကေလသည္။ သာသနာဖ်က္ရေသ့ယုတ္ကို တန္းတူေနရာေပးရေကာင္းေလာ ဟု ျပည္သူမ်ား ႏွလံုးနာၾက၏။ အထူးသျဖင့္ သာသနာ့ဝန္ေဆာင္ဆရာေတာ္ႀကီး၏ တပည့္မ်ားက အျပင္းအထန္႐ႈတ္ခ်ၾကေလသည္။ တရားမဲ့လြန္းေနၿပီတည္း။

 


"လက္ကုိင္ ဒုတ္ႀကီးမ်ား။ ။"

ဥပါယ္ေလးမ်ိဳး ရွိေလသည္။ ၄င္းတို႔မွာ ဒါနဥပါယ္၊ သာမွ်ဥပါယ္၊ ေဘဒဥပါယ္၊ ဒ႑ဥပါယ္ တို႔ျဖစ္ေလသည္။ ဒါနဥပါယ္ဆိုသည္မွာ လက္ေဆာင္ေပး၍ လွဴဒါန္းေပးကမ္း၍ စည္း႐ံုးနည္းျဖစ္၏။ သာမွ်ဥပါယ္ဆိုသည္မွာ ဥပေဒျဖင့္ စည္း႐ံုးနည္းျဖစ္၏။ ေဘဒဥပါယ္ဆိုသည္မွာ စိတ္ဝမ္းကြဲျပားေအာင္ သင္းခြဲသည့္ နည္းဗ်ဴဟာ ျဖစ္၏။
ဒ႑ဥပါယ္ဆိုသည္မွာ ေထာင္ဒဏ္၊ ေသဒဏ္ စသည္ျဖင့္ ဒဏ္တပ္၍ ႏွိပ္ကြပ္ေသာနည္း ျဖစ္၏။ ကြ်ႏု္ပ္တို႔အစိုးရသည္ ဤဥပါယ္ေလးမ်ိဳးျဖင့္ ႏိုင္ငံေရးသမားမ်ားကိုလည္းေကာင္း၊ သံဃာမ်ားကိုလည္းေကာင္း စည္း႐ံုးသိမ္းသြင္းေလ့ရွိေပသည္။
ဒါနဥပါယ္ျဖင့္ သံဃာေတာ္မ်ားကို စည္း႐ံုးရာ၌ မ်ားစြာေအာင္ျမင္ေလသည္။ TV လွဴသည္၊ ကြန္ပ်ဴတာ လွဴသည္။ ဖုန္းသည္၊ ကားလွဴသည္၊ ေက်ာင္းလွဴသည္၊ ႏိုင္ငံေရးဆရာေတာ္ အမ်ားစုမွာ ဒါနဥပါယ္ေအာက္ ဒူးေထာက္သြားခဲ့ၾကေလသည္။ ထိုသို႔မွ မၿငိမ္းေသးလွ်င္ ဘြဲ႕တံဆိပ္ကပ္လွဴျပန္ေလသည္။
ဘြဲ႕တံဆိပ္အရွိန္အဝါေၾကာင့္ သာယာမိန္းေမာသြားၾကေလသည္။ ဤကား ဒါနဥပါယ္၏ ေအာင္ျမင္မႈ ျဖစ္၏။
ဒါနျဖင့္ မရေသးလွ်င္ ေဘဒကိုက်င့္သံုးေလသည္။ တိုက္ခါေအာင္ စည္း႐ံုးသည္၊ စာေမးပြဲမ်ား မက်င္းပႏိုင္ေအာင္ လုပ္သည္၊ အင္အားနည္းေအာင္ သင္းခြဲေလသည္။ ပထမျပန္စာေမးပြဲ သက္တမ္းႏွစ္တစ္ရာေက်ာ္ကာလတြင္ ေခတ္အဆက္ဆက္မွ ဗဟိုဦးစီးစနစ္ျဖင့္ က်င္းပလာခဲ့ရာ ယေန႔ေခတ္တြင္ တိုင္းႏွင့္ျပည္နယ္ခြဲကာ တိုင္းစစ္ျပည္နယ္စစ္ျဖစ္ေအာင္ လုပ္ေလသည္။ သို႔မွသာ မႏၱေလး၊ ရန္ကုန္ေန သံဃာမ်ားက အျခားတိုင္းႏွင့္ ျပည္နယ္မ်ားသို႔ သြားေရာက္ေျဖဆိုၾကမည္။ ၿမိဳ႕ႀကီးမ်ား၌ သံဃာအင္အား နည္းသြားမည္ ျဖစ္ေလသည္။

ထိုသို႔ တိုင္းႏွင့္ျပည္နယ္ခြဲဖို႔အတြက္ အေၾကာင္းျပခ်က္လိုေသာအခါ ေမးခြန္းမ်ား ေဖာက္ပစ္လိုက္ၾကေလသည္။ တစ္ႏွစ္မဟုတ္ ႏွစ္ႏွစ္မဟုတ္ သံုးေလးႏွစ္ ဆက္တိုက္ေမးခြန္းေပါက္ျခင္း ျဖစ္၏။ ေမးခြန္းေပါက္၍ ဗဟိုစနစ္မႏိုင္ဟု ဆိုကာ ျပည္နယ္ႏွင့္တိုင္းမ်ားသို႔ လက္လႊဲပစ္လိုက္ေလသည္။
ထိုအခါ ၿမိဳ႕ႀကီးမ်ားမွ စာသင္သားမ်ားမွာ ၿမိဳ႕ေလးမ်ား၊ ျပည္နယ္မ်ားသို႔  သြားေရာက္ေျဖဆိုၾကေလသည္။ အဆိုပါဌာနမ်ား၌ ေမးခြန္းလည္းမခက္၊ ပံုစံအမ်ိဳးမ်ိဳးျဖင့္ လြတ္လပ္စြာ ၾကည့္ေရးခြင့္ ေျဖခြင့္ရေလသည္။
တစ္ခ်ိဳ႕ဆို တစ္ေနရာမေအာင္လွ်င္ တစ္ေနရာေအာင္လိမ့္မည္ဟူေသာ ရည္ရြယ္ခ်က္ျဖင့္ ႏွစ္ေနရာ၊ သံုးေနရာ လက္မွတ္ထိုးၿပီး ေျဖဆိုေလသည္။ လြတ္လပ္စြာေျဖဆိုရ၍ အတန္းတစ္ခုတည္းမွာပင္ ႏွစ္ခါသံုးခါ ေအာင္ျမင္ေနသည္လည္း ရွိေလသည္။

ထိုသို႔ စာသင္သားမ်ား အက်င့္ပ်က္၍ အရည္အခ်င္းမဲ့သာသနာႀကီး ထြန္းကားမည့္အေရး၊ အရည္အခ်င္းရွိေသာ သာသနာေတာ္ႀကီးပ်က္စီးမည့္အေရး၌ မဟနအဖြဲ႕သည္ ကန္႔ကြက္မႈအလ်ဥ္းမရွိ၊ အက်ိဳးအျပစ္ စိစစ္မႈအလ်ဥ္းမရွိဘဲ အစိုးရလုပ္သမွ် သေဘာတူၾကေလသည္။

ကြ်ႏု္ပ္တို႔၏ ဆရာမစိုးရိမ္တိုက္သစ္ ပထမမဟာနာယကဆရာေတာ္ႀကီးႏွင့္ အျခားႏွစ္ပါးကသာ အျပင္းအထန္ ကန္႔ကြက္သည္ဟု သိရေလသည္။ သို႔ေသာ္ ထိုဆရာေတာ္မ်ားကိုလည္း ႏိုင္ငံျခားသို႔ တစ္ဖက္လွည့္ ေစလႊတ္ၿပီး ကြယ္ရာ၌ အစည္းအေဝးထေျမာက္ေအာင္ လုပ္လိုက္ၾကေလသည္။ သံဃာအား ဘုရားမဆန္သာဆိုသလို (၄၇)ပါး၌ ႏွစ္ပါးသံုပါး အရာမဝင္၍ သာသနာက်ဆင္းခဲ့ျခင္း ျဖစ္ေလသည္။
တိုင္းစစ္ျပည္နယ္စစ္ ခြဲလိုက္ခ်ိန္မွစ၍ စာသင္သားမ်ား အရည္အခ်င္းမရွိၾကေတာ့ေပ။ စာခ်တန္းသို႔ ေရာက္ေနသည့္တိုင္ အငယ္တန္းအဆင့္ပင္ မမီၾကေတာ့ေပ။ ဤကား ေဘဒဥပါယ္၏ ထိေရာက္မႈ ျဖစ္ေလသည္။
ဤသို႔ ေဘဒဥပါယ္ျဖင့္ ေဆာင္ရြက္ရာ၌ က်န္ရွိေနေသးလွ်င္ ဒ႑ဥပါယ္ကို က်င့္သံုးေလသည္။ အျပင္မထြက္ရ အမိန္႔ထုတ္ျခင္း၊ အကြက္ဆင္၍ ဖမ္းဆီး ေထာင္ခ်ျခင္းမ်ား လုပ္ေလသည္။
ထိုသို႔မွ မရလွ်င္ေသနတ္ျဖင့္ပစ္ခတ္ျခင္း၊ ပစ္သတ္ျခင္းမ်ားျဖင့္ ၿငိမ္ေအာင္လုပ္ေလသည္။ အစိုးရလုပ္သမွ်ကို မဟနက လက္ပိုက္ၾကည့္ေနေလသည္။
ကြ်ႏု္ပ္ေထရဝါဒစာအုပ္ထြက္ေသာအခါ တန္႔ၾကည္ေတာင္ဝါဒ အဓမၼမွန္း ထင္ရွားသြားေလသည္။

ထိုသို႔ တစ္တိုင္းျပည္လံုး ဆူပြက္ၿပီး ႐ုတ္႐ုတ္သဲသဲ ျဖစ္ေနပါလ်က္ မဟနက ဘာမွ်မလုပ္ေပ။ အမွန္ဆိုလွ်င္ စာအုပ္ထြက္လာၿပီ ၿငိမ္ေနလို႔ မျဖစ္ေတာ့ဘူး၊ ႏွစ္ဦးႏွစ္ဘက္ေခၚၿပီး ဓမၼ/အဓမၼ ဆံုးျဖတ္ၾကမည္ဟု ဆင့္ေခၚသင့္ေလသည္။

ကြ်ႏု္ပ္က တန္႔ၾကည္ေတာင္ ငိုတရား၊ ရယ္တရား မွတ္တမ္းေခြမ်ားကို ဗြီဒီယို႐ံုမ်ား၌ျပျခင္း၊ ဘုရားႀကီး၌ ျပျခင္းေၾကာင့္ ႏိုင္ငံေရးကူးစက္ေတာ့မည္ဟုဆိုကာ အာဏာပိုင္မ်ားက ဝန္ႀကီးသို႔၊ ဝန္ႀကီးက ညႊန္ခ်ဳပ္သို႔၊ ညႊန္ခ်ဳပ္မွ မဟနသို႔ အဆင့္ဆင့္ညႊန္ၾကားၾကေလမွ မဟနက ထလုပ္ေလသည္။
တန္႔ၾကည္ေတာင္ဆရာေတာ္ကိုအဓမၼဝါဒျဖစ္ေၾကာင္းဝန္ခံလက္မွတ္ထိုးခိုင္းသည္။
ကြ်ႏု္ပ္ကို ခြင့္ျပဳခ်က္မရဘဲ စာအုပ္မထုတ္ဖို႔ ဝန္ခံလက္မွတ္ထိုးခိုင္းေလသည္။ ထိုအခါ ကြ်ႏု္ပ္က တန္႔ၾကည္ေတာင္ဆရာေတာ္ အဓမၼဟု ဝန္ခံေၾကာင္း သတင္းအျဖစ္ သတင္းစာထဲမွာ
ထည့္မွသာ တိုင္းသူျပည္သားေတြ အမွားအမွန္သိမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ယခုမူ တန္႔ၾကည္ေတာင္ကလည္း တရားဆက္ျပေနျခင္း၊ ကြ်ႏု္ပ္ကလည္း စာအုပ္ထုတ္ေဝေနျခင္းေၾကာင့္ ျပည္သူလူထုမွာ ဘယ္အရာ မွန္မွန္းမသိျဖစ္ေနၾကေၾကာင္း ေလွ်ာက္ထားရာ၊ ညႊန္ခ်ဳပ္ ေဒါက္တာမ်ိဳးျမင့္က ကန္႔ကြက္ေလသည္။ ဆရာေတာ္ႀကီးမ်ားကလည္း ၿငိမ္ေနၾကေလသည္။ ျမင္းျခံဆရာေတာ္ဦးကိတၱိတစ္ပါးတည္းကသာ ကြ်ႏု္ပ္ေလွ်ာက္ထားခ်က္ကို လက္ခံေလသည္။
သို႔ေသာ္ အမ်ားႏွင့္တစ္ပါးျဖစ္၍ ဘာမွ်မတတ္ႏိုင္ရွာေပ။ ကြ်ႏု္ပ္ကသတင္းစာထဲ မထည့္လွ်င္ လက္မွတ္မထိုးႏိုင္ဟု အၾကပ္ကိုင္လွ်င္ အာဏာဖိဆန္မႈျဖင့္ ကြ်ႏု္ပ္ကိုဖမ္းမည္ အမွန္ပင္။ ကြ်ႏု္ပ္ကိုဖမ္းလွ်င္ မဟနကလည္း တားျမစ္မည္မဟုတ္ေပ၊ တားျမစ္လိုစိတ္ရွိလွ်င္လည္း တားျမစ္ပိုင္ခြင့္ မရွိေပ။ ကြ်ႏု္ပ္သည္ ကြ်ႏု္ပ္ဆရာမ်ားကို ငဲ့ေန၍သာ လက္မွတ္ထိုးခဲ့ျခင္း ျဖစ္ေလသည္။
ေနာက္ဆံုး၌ ကြ်ႏု္ပ္ဆႏၵကို လိုက္ေလ်ာသည့္အေနျဖင့္
သံဃအဖြဲ႕အစည္းအဆင့္ဆင့္သို႔ စာထြက္ေပးမည္ဟု ေခ်ာ့လိုက္ေလသည္။ ကြ်ႏု္ပ္လည္း တကယ္ထင္မွတ္ၿပီး ေစာင့္ေနေလရာ တစ္လတည္းမလာ၊ ႏွစ္လလည္းမလာ၍ ကြ်ႏု္ပ္ကိုယ္တိုင္ ထုတ္ျပန္ပစ္လိုက္ရေလသည္။
ဓမၼဝိနယေၾကာင့္ ရဟန္းျဖစ္ရသည္၊ ဓမၼဝိနယေၾကာင့္ သာသနာရွိေနရျခင္းျဖစ္သည္ကို သိပါလ်က္ အေရးအႀကီးဆုံး ဓမၼဝိနယကိစၥႀကီးကို ပဓာနလုပ္ငန္းတစ္ခုအျဖစ္ အေရးေပၚ လုပ္ရေကာင္းမွန္း မသိၾကေပ။ အထက္အမိန္႔ကိုသာ ေစာင့္ေနၾကေလ၏။
ထို႔ေနာက္ ကြ်ႏု္ပ္ကိုဖမ္းၿပီးေသာအခါ သံဃာထုက အံုႂကြေလသည္။ ထိုအခါ သံဃာမ်ား ညမထြက္ရ အမိန္႔ထုတ္ရန္ အစိုးရက ညႊန္ၾကားေလသည္။ မဟနက ထုတ္ေကာင္း၏၊ မထုတ္ေကာင္း၏ မစဥ္းစားေပ။ ရွက္ရေကာင္းမွန္းလည္း မသိေပ။ မ်က္ႏွာေျပာင္တိုက္၍ ထုတ္လိုက္ၾကျပန္ေလသည္။

တစ္ျခားသံဃာမ်ားမွာ ထိခိုက္မႈမရွိေသာ္လည္း တရားေဟာဆရာေတာ္မ်ားမွာ ညအခါ၌သာ ေဟာၾကားၾက၍ မ်ားစြာ ထိခိုက္နစ္နာရေလသည္။
ထို႔ေနာက္ ကြ်ႏု္ပ္၏ တရားေခြမ်ား၊ စာအုပ္မ်ားထားရာ ေက်ာင္းတိုက္မ်ား၌ ဝင္ေရာက္ရွာေဖြလွ်င္ ျပႆနာႀကီးထြားလာႏိုင္၍ တရားမဝင္တိတ္ေခြ၊ စာအုပ္မ်ား မည္သည့္ေက်ာင္းတိုက္မွာမွ မထားရဟု အမိန္႔ထုတ္ခိုင္းေတာ့လည္း ထုတ္ျပန္လိုက္ေလသည္။ ထုတ္ျပန္သည့္ ထိုအမိန္႔ေၾကာင့္ တစ္ႏိုင္ငံလံုးရွိ သံဃာထု၊ လူထုက ပြတ္ေလာထကုန္ၾကေလသည္။
အစိုးရက တုတ္ျဖင့္ သာသနာဖ်က္လွ်င္ ထိုတုတ္သည္ မဟနပင္ ျဖစ္ေလသည္။
အစိုးရက ေျချဖင့္ နင္းေခ်ၿပီး သာသနာဖ်က္လွ်င္ ထိုေျခသည္ မဟနပင္ ျဖစ္ေလသည္။
အစိုးရက ေသနတ္ျဖင့္ သာသနာဖ်က္လွ်င္ ထိုေသနတ္သည္ မဟနပင္ ျဖစ္ေလသည္။
မဟနသည္ အစိုးရ၏ လက္ကိုင္တုတ္ သာသနာဖ်က္အဖြဲ႕အစည္းႀကီး ျဖစ္ေလ၏။

0 Response to "သမုိင္း၏တရားခံ အခန္း(၁၁) ေရးသားတင္ျပသူ-ဆရာေတာ္ ၀ီရသူ(မစုိးရိမ္)"

လာေရာက္လည္ပတ္ၾကေသာ ဓမၼမိတ္ေဆြမ်ားအားလံုး ကိုယ္စိတ္ႏွစ္ျဖာ က်န္းမာခ်မ္းသာၾကပါေစ...