သမုိင္း၏တရားခံ အခန္း(၅) ေရးသားသူ-ဆရာေတာ္ ၀ီရသူ(မစုိးရိမ္)
အခ်င္းခ်င္းေပၚ အဆိပ္ျပင္းသူ
ထုိသုိ႔ သာသနာေတာ္မွာ အျငင္းပြားေစမည့္ သာသနာေတာ္
ထုိသုိ႔ သာသနာေတာ္မွာ အျငင္းပြားေစမည့္ သာသနာေတာ္
အတြက္ အက်ိဳးမမ်ားသည့္ အဓမၼဝါဒသမားမ်ားကို ျပတ္ျပတ္သားသား ဆံုးမအေရးယူရာ၌
အစြယ္မထက္ၾကေသာ္လည္း ကိုယ့္အခ်င္းခ်င္းအေပၚေတာ့ အဆိပ္ျပင္းတတ္ၾကေလသည္။
ကြ်ႏု္ပ္သည္ကမၻာေအးသာသနာေရးဌာနသို႔ သြားေရာက္၍ ဝန္ခံကတိ လက္မွတ္ေရးထိုးခဲ့ဖူးေလသည္။ ေနာက္ေနာင္ သာသနာေရးဌာန၏ ခြင့္ျပဳခ်က္မရဘဲ စာအုပ္ေရးသား ထုတ္ေဝျခင္း မျပဳလုပ္ပါဟု ဝန္ခံလက္မွတ္ေရးခဲ့ရျခင္း ျဖစ္၏။ လက္မွတ္မထိုးမီ ကြ်ႏု္ပ္က
ဒုတိယစာအုပ္ကို ေက်ာက္သေဘၤာဝါဒ ဝိနိစၦယစာအုပ္အတိုင္း ေရးသားပါမည္၊ ဒုတိယစာအုပ္ကို ခြင့္ျပဳခ်က္ခ်ေပးမည့္အေၾကာင္း ဆရာေတာ္မ်ားက ကတိျပဳပါမွ
လက္မွတ္ေရးထိုးႏိုင္ပါမည္ဘုရားဟု ေလွ်ာက္ေလသည္။
ထိုအခါ ဆရာေတာ္တစ္ပါး မူဝါဒ စည္းကမ္းႏွင့္အညီ ေရးသားက ခြင့္ျပဳမည္ဟု မိန္႔ပါသည္။
ကြ်ႏု္ပ္က ဆရာေတာ္တို႔ မူဝါဒ၌ (တန္႔ၾကည္ေတာင္)နာမည္တိုက္႐ိုက္သံုးခြင့္မျပဳပါ။
တပည့္ေတာ္စာအုပ္က နာမည္တိုက္႐ိုက္သံုးမွ အဓမၼဝါဒမွန္းသိႏိုင္မည့္ေနရာ၌ နာမည္တိုက္႐ိုက္သံုးစြဲထားသည့္ စာအုပ္ျဖစ္ပါသည္။
ထိုအခါ ဆရာေတာ္တစ္ပါးကသံုးလွ်င္လည္း သိမ္သိမ္ေမြ႕ေမြ႔သံုးဟု မိန္႔ပါသည္။
ကြ်ႏု္ပ္လည္း ဆရာေတာ္ႀကီးမ်ား ကတိတည္လိမ့္မည္ဟု ယံုၾကည္ကာ လက္မွတ္ေရးထိုးခဲ့ေပသည္။
ဒုတိယစာအုပ္ ပရိယတၲိေရႊခ်ိန္ခြင္စာမူတင္သည့္အခါ ဆရာေတာ္ႀကီးမ်ားက
ခ်မေပးဘဲ ေၾကးမ်ားေနေပသည္။ မူေဘာင္အတိုင္း ကိုင္ထားၾကေလသည္။
၄င္းတို႔ခြင့္ျပဳခ်က္အတိုင္း ညင္သာစြာ သံုးစြဲထားပါလ်က္နာမည္ေတြပါလို႔ မူဝါဒႏွင့္မညီဟု ဆိုကာ ပယ္ခ်လိုက္ၾကေလသည္။ သို႔ျဖင့္ ကြ်ႏု္ပ္လည္း ကြ်ႏု္ပ္ဘက္က အမွားအယြင္းမရွိရေလေအာင္
နာမည္မ်ားကိုဖ်က္၍ နာမည္မ်ားေနရာ၌ ကြက္လပ္ခ်န္ကာ ဒုတိယအႀကိမ္ ျပန္လည္တင္ေလွ်ာက္ရေလသည္။ ဒုတိယအႀကိမ္၌လည္း စာမူခ်မေပးေပ။
ထိုအခါ သူေဌးတန္းဆရာေတာ္ႏွင့္ ကသာဆရာေတာ္တို႔က က်မ္းစာဌာနရွိ အရာရွိမ်ားထံ သြားကာ အဆိုျပဳၾကေလသည္။ က်မ္းစာဌာနရွိ လူပုဂၢိဳလ္မ်ားသည္ ဆရာေတာ္ႏွစ္ပါးကို မလြန္ဆန္လို၍
တာဝန္က် အဓိပတိဆရာေတာ္ႀကီးထံ စာမူတင္လိုက္ေလသည္။
ထိုဆရာေတာ္ႀကီးသည္ သာသနာသန္႔ရွင္းေရးျပႆနာ၌ ကြ်ႏု္ပ္အား တစ္ဖက္သတ္အထင္လြဲကာ အမ်က္ေတာ္ထားသူျဖစ္သည့္အေလ်ာက္ စာမူကို ပယ္ခ်ျပန္ေလသည္။
သူေဌးတန္းဆရာေတာ္ႏွင့္ကသာဆရာေတာ္ႏွစ္ပါးလည္း
ထိုဆရာေတာ္ႀကီးထံ ဦးညြတ္ၾကျပန္ေလသည္။
သို႔ေသာ္ ထိုဆရာေတာ္ႀကီးကား သာသနာကို ခ်စ္ျမတ္ႏိုးသည္ထက္
ဂိုဏ္းဂဏကို ပို၍ခ်စ္ျမတ္ႏိုးသူ ျဖစ္ရသည့္အေလ်ာက္ ပုဂၢိဳလ္ေရးရာ အာဃာတမ်ားကို စားပြဲဝိုင္းလုပ္ငန္းခြင္အတြင္းသို႔ ယူခဲ့ရွာေလသည္။
ဓမၼကၡႏၶာရွစ္ေသာင္းေလးေထာင္ကို အာ႐ံုေဆာင္ထားေသာ္လည္း
ဦးေႏွာက္ထဲမွာသာ သိမ္းဆည္းထားပံုရေပသည္။ ႏွလံုးအိမ္ ႏွလံုးေသြးထဲသို႔ ေရာက္ပံုမေပၚေပ။
ထို႔ေၾကာင့္ ဂုဏ္ႀကီးသည့္အေလ်ာက္ အတၲလည္းႀကီး မာနလည္းႀကီးရွာေလသည္။
သာသနာမ်က္ႏွာဘုရားမ်က္ႏွာကိုၾကည့္ၿပီး ဆံုးျဖတ္ရမည့္ စာမူကို ဘုရားမ်က္ႏွာ သာသနာမ်က္ႏွာကို မၾကည့္ေတာ့ဘဲ ပုဂၢိဳလ္ေရးကိုၾကည့္ကာပစ္ပစ္ခါခါ ပယ္ခ်ေလသည္။
ဘုရားသားေတာ္ အာဏာရွိဆရာေတာ္ႀကီးက ဆရာဝန္လိုေတာင္ မက်င့္ႏိုင္ရွာေပ။
ဆရာဝန္၏ အလုပ္သည္ ေဆးကုျခင္းပင္ ျဖစ္သည္။ ခ်စ္သူပင္ျဖစ္ေစ မုန္းသူပင္ျဖစ္ေစ၊ မိတ္ေဆြပင္ျဖစ္ေစ၊ ရန္သူပင္ျဖစ္ေစ၊အက်ိဳးျပဳသူပင္ျဖစ္ေစ၊ အက်ိဳးဖ်က္သူပင္ျဖစ္ေစ၊ မည္သူပင္လာလာ ေရာဂါေပ်ာက္ေအာင္ ေဆးကုရမည့္တာဝန္မွာဆရာဝန္၏ တာဝန္ပင္ ျဖစ္ေလသည္။ မုန္းသူျဖစ္၍၊ ရန္သူျဖစ္၍၊ အက်ိဳးဖ်က္သူျဖစ္၍ ဆိုၿပီး ဆန္႔က်င္ဘက္ျပဳမူခြင့္မရွိေပ။
ထို႔အတူပင္ ဘုရားသားေတာ္မ်ားသည္ ဘုရားမ်က္ႏွာသာၾကည့္၍ ဘုရားသာသနာအက်ိဳးသာရြက္ေဆာင္ရမည္ ျဖစ္သည္ကို ထိုဆရာေတာ္ႀကီး လ်စ္လ်ဴ႐ႈခဲ့ေပသည္။ အခ်င္းခ်င္းအေပၚေတာ့ အဆိပ္ျပင္းပါေသာ ဆရာေတာ္ႀကီးပါတကား။
(ထိုဆရာေတာ္ႀကီးတင္မဟုတ္ပါ၊ ညႊန္ခ်ဳပ္မ်ိဳးျမင့္ကလည္း ပယ္ခဲ့ေပသည္)
ထို႔အတူပင္ ဘုရားသားေတာ္မ်ားသည္ ဘုရားမ်က္ႏွာသာၾကည့္၍ ဘုရားသာသနာအက်ိဳးသာရြက္ေဆာင္ရမည္ ျဖစ္သည္ကို ထိုဆရာေတာ္ႀကီး လ်စ္လ်ဴ႐ႈခဲ့ေပသည္။ အခ်င္းခ်င္းအေပၚေတာ့ အဆိပ္ျပင္းပါေသာ ဆရာေတာ္ႀကီးပါတကား။
(ထိုဆရာေတာ္ႀကီးတင္မဟုတ္ပါ၊ ညႊန္ခ်ဳပ္မ်ိဳးျမင့္ကလည္း ပယ္ခဲ့ေပသည္)
ထိုဆရာေတာ္ႀကီးသည္ သူ၏တပည့္ပင္ျဖစ္ပါေစ၊ သူ႔အလိုမက်က ဤကဲ့သို႔ပင္ ျပဳမူေလ့ရွိသည္ဟု
ကြ်ႏု္ပ္ႏွင့္ဘဝတူ က်မ္းျပဳဆရာေတာ္တစ္ပါးက ေျပာေလသည္။ ၄င္းက သူ႔ဆရာ၏ဘက္လိုက္ဆံုးျဖတ္မႈမ်ား၊
တရားမဲ့ျပဳက်င့္မႈမ်ားကို မွတ္တမ္းလုပ္ထားသည္။ အသံုးလိုက ယူပါဟု ေပးေလသည္။
ကြ်ႏု္ပ္သည္ ထိုအခ်က္အလက္မ်ားကို ကိုင္၍ပင္ မၾကည့္ခဲ့ေပ။
ဓမၼအတြက္ သာသနာအတြက္မဟုတ္ဘဲ ပုဂၢိဳလ္ေရးရာ တိုက္ခိုက္ဖို႔အတြက္ ကြ်ႏု္ပ္မွာ အစြမ္းမရွိ၊
ဓမၼအတြက္ သာသနာအတြက္မဟုတ္ဘဲ ပုဂၢိဳလ္ေရးရာ တိုက္ခိုက္ဖို႔အတြက္ ကြ်ႏု္ပ္မွာ အစြမ္းမရွိ၊
အဆိပ္မရွိေပ။ ပုဂၢိဳလ္ေရးရာ၌ ကြ်ႏု္ပ္ကား အစြယ္မထက္၊ အဆိပ္မျပင္း၊ အဆိပ္မရွိသည့္ ေရေႁမြတစ္ေကာင္သာျဖစ္ေလသည္။
ထို႔ေၾကာင့္လည္း ကြ်ႏု္ပ္အား လက္မွတ္ထိုးခိုင္းရာ အေၾကာင္းမသိဘဲ လွိမ့္ေငါက္ေနေသာ အာဏာရွိဆရာေတာ္ႀကီးမ်ားအေပၚ အျပစ္မယူႏိုင္ခဲ့ျခင္း ျဖစ္ပါ၏။
ဤကား မဟနအဖြဲ႕၏ တစ္လြဲဆံပင္ေကာင္းပံု ျဖစ္ပါသည္။
ထို႔ေၾကာင့္လည္း ကြ်ႏု္ပ္အား လက္မွတ္ထိုးခိုင္းရာ အေၾကာင္းမသိဘဲ လွိမ့္ေငါက္ေနေသာ အာဏာရွိဆရာေတာ္ႀကီးမ်ားအေပၚ အျပစ္မယူႏိုင္ခဲ့ျခင္း ျဖစ္ပါ၏။
0 Response to "သမုိင္း၏တရားခံ အခန္း(၅) ေရးသားသူ-ဆရာေတာ္ ၀ီရသူ(မစုိးရိမ္)"
Post a Comment