သမုိင္း၏တရားခံ အခန္း(၁၀) ေရးသားတင္ျပသူ-ဆရာေတာ္ ၀ီရသူ(မစုိးရိမ္)
"ဘြြဲဲဲ႕တံဆိပ္သာသနာ။ ။"
အရည္အခ်င္းရွိသူ၊ ထုိက္တန္သူမ်ားအား ဘြဲ႕ထူး ဂုဏ္ထူး ခ်ီးျမွင့္သည့့္္ ထံုးစံသည္
ဘုရားလက္ထက္ကပင္ ရွိခဲ့ေလသည္။ ကြ်ႏု္ပ္တို႔သာသနာေတာ္၌လည္း အစိုးရမင္းတို႔က ဆိုင္ရာဆရာေတာ္မ်ားအား ဘြဲ႕တံဆိပ္ကပ္လွဴခဲ့ၾကသည္ကို ေတြ႕ရေလသည္။
ေရွးေခတ္က ဆရာေတာ္ႀကီးမ်ားမွာ တကယ္အရည္အခ်င္းရွိၾကသူမ်ားျဖစ္၍ ဘြဲ႕တံဆိပ္အဓိက ဆရာေတာ္ႀကီးမ်ား မဟုတ္ၾကေပ၊ အစိုးရကလည္း အရည္အခ်င္းရွိသူကိုမွ ခ်ီးျမႇင့္ၿပီး၊ ဆရာေတာ္ႀကီးမ်ားကလည္း ဘြဲ႕တံဆိပ္ဂုဏ္မေမာက္ၾက၊ ဘြဲ႕တံဆိပ္ျဖင့္ ၿခိမ္းေျခာက္မစားၾကေပ။
သို႔ေစကာမူ ယခုအခါ၌ ဘြဲ႕တံဆိပ္ေတြကလည္း ေဖာင္းပြ၊ ဘြဲ႕တံဆိပ္ရွင္မ်ားကလည္း ေမာက္မာၾက၍ ဘြဲ႕တံဆိပ္သာသနာသည္ ဘုရားသာသနာကို ဖ်က္ဆီးပစ္ေနေလၿပီ။
ဆိုရွယ္လစ္ေခတ္ကလူထုသံဃာထုသည္ ဘြဲ႕တံဆိပ္ရဆရာေတာ္ႀကီးမ်ားကို ၾကည္ညိဳေလးစား အားထားၾက၏။ ဆရာေတာ္ႀကီးမ်ားကလည္း အမွန္တကယ္ပင္ အဘက္ဘက္မွ ျပည့္စံုၾက၍ ေလးစားထိုက္လွ၏။ ထိုေခတ္၌ အဘိဓဇမဟာရ႒ဂု႐ုဘြဲ႕တံဆိပ္ကို တစ္ႏွစ္လွ်င္ တစ္ပါးႏွစ္ပါးသာ ဆက္ကပ္ေလသည္။ သည္ထက္မပိုေပ။ အဂၢမဟာပ႑ိတဘြဲ႕တံဆိပ္ကိုလည္း ႏွစ္ပါးသံုးပါးသာ
ဆက္ကပ္ေလသည္။ သည္ထက္မပိုေခ်။ အေရးအခင္းၿပီးစကာလ၌ပင္ ဤစနစ္ကို က်င့္သံုးၾကေသး၏။ ထိုႏွစ္တြင္ ကြ်ႏု္ပ္တို႔၏ မစိုးရိမ္တိုက္သစ္ဆရာေတာ္ႀကီးႏွင့္ ဗဟန္းေညာင္တုန္းဆရာေတာ္ႀကီး ဟူ၍ ႏွစ္ပါးသာ အဂၢမဟာပ႑ိတဘြဲ႕ရရွိေလသည္။
စာသင္တိုက္၏ အဓိပတိဆရာေတာ္ႀကီးျဖစ္၍ ထိုက္တန္လွ၏။ ေနာက္ႏွစ္မ်ားတြင္မူ
အဂၢမဟာပ႑ိတမ်ား၊ အဘိဓဇမ်ား မိႈရာသီအလား မိႈလိုေပါလာၾကေလသည္။ အဂၢမဟာပ႑ိတဆိုလွ်င္
တစ္ႏွစ္လွ်င္ အပါးေျခာက္ဆယ္ေက်ာ္ ခ်ီးျမႇင့္ခံရ၏။ သံဃာထုက လြတ္လပ္ေရးေန႔ ဘြဲ႕တံဆိပ္ေပးပြဲကို မူလတန္းေဂဇက္ဟု ဆိုၾက၏။ ႏွာေခါင္း႐ံႈ႕ၾက၏။ ဤကား သာသနာေရးဦးစီးဌာနကေပးေသာ တန္ဖိုးရွိဘြဲ႕မ်ား၊ တန္ဖိုးမဲ့လာပံု၊ ေဖာင္းပြလာပံု ေငြစကၠဴအတုလို ျဖစ္လာပံုတည္း။
သာသနာေရးဦးစီးဌာနမွ သာသနာထြန္းကားျပန္႔ပြားေရးဌာနဟူ၍ ဌာနခြဲတစ္ခုအသစ္ ေပၚေပါက္လာခဲ့
ေပသည္။ ထိုဌာနမွ ဂႏၴဝါစက(စာခ်)ဘြဲ႕မ်ား၊ ကမၼဌာနစရိယ(ကမၼဌာန္းဆရာ)ဘြဲ႕မ်ား၊ သဒၶမၼေဇာတိကဓဇ
(သာသနာျပဳ)ဘြဲ႕မ်ားႏွင့္ လူပုဂၢိဳလ္မ်ားအတြက္ သီရိသုဓမၼ၊ သီဟသုဓမၼ စသည္ျဖင့္ မ်ားျပားစြာ ခ်ီးေျမႇာက္လာပါသည္။ သာသနာေရးဦးစီးဌာနမွေပးေသာ ရွားပါးဘြဲ႕မ်ား ေပါမ်ားလာ၍ တန္ဖိုးရွိဘြဲ႕မ်ား တန္းဖိုးမဲ့ျဖစ္ၾက၍ ႏွာေခါင္း႐ံႈ႕ေနၾကခ်ိန္တြင္ တန္ဖိုးမဲ့ဘြဲ႕မ်ား၊ ေငြစကၠဴအတုလို ေဖာင္းပြလာ၍ သာသနာေတာ္မွာလည္း ရစရာမရွိ ျဖစ္ခဲ့ေလသည္။ စာခ်၍ စာခ်ဘြဲ႕ရလွ်င္၊ ကမၼဌာန္းျပ၍ ကမၼဌာန္းဆရာဘြဲ႕ရလွ်င္၊ သာသနာျပဳ၍ သာသနာဘြဲ႕ရလွ်င္ ရသည့္ဘြဲ႕ႏွင့္ လုပ္သည့္အလုပ္၊ ဂုဏ္ႏွင့္ျဒပ္ ထင္ဟပ္ေနလွ်င္ကား သာဓုေခၚစရာပင္ ေကာင္းေလသည္။
ယခုမူ စာတစ္လံုးမွ်မခ်သူလည္း စာခ်ဘြဲ႕ရ၊ ဘာမွ်မလုပ္ဘဲ ထိုင္စားေနသူကလည္း သာသနာျပဳဘြဲ႕ရ၊ ကမၼဌာန္းဆရာမဟုတ္ပါဘဲ ကမၼဌာန္းဆရာဘြဲ႕ရ၊ တရားတစ္ပုဒ္မွ် မေဟာပါဘဲ ဓမၼကထိကဘြဲ႕ရသူက ရေန၍ သူေတာ္ေကာင္းမ်ား စိတ္အေႏွာက္အယွက္ ျဖစ္ရေလသည္။ ဆရာေတာ္တစ္ပါးဆိုလွ်င္ အဂၢမဟာပ႑ိတဘြဲ႕ရလို၍ စာခ်တန္းသံဃာမ်ားကို စာေခၚခ်ၿပီး ဘြဲ႕ေတာင္းေလွ်ာက္လႊာတင္ေလသည္။ စာခ်ရာ၌ စာခ်ႏိုင္၍ စာခ်ျခင္းျဖစ္လွ်င္ ေတာ္ေသးသည္။ စာမခ်ႏိုင္ဘဲ ဘြဲ႕တံဆိပ္လိုခ်င္၍ စာခ်ျခင္း၌ သံဃာမ်ား ဆင္းရဲရေလသည္။ ပုဒ္စစ္က်မ္းလာသံဝဏၰနာ နည္းေလးဆယ္ကို သတင္းစာျဖင့္ကြယ္၍ ဖတ္ျပေလသည္။ ထိုဆရာေတာ္မွာ အႀကီးတန္း အဆင့္မွ်သာရွိ၍ စာမခ်ႏိုင္ေပ၊ စာခ်တန္းကို စာမခ်လွ်င္လည္း အဂၢမဟာပ႑ိတဘြဲ႕တံဆိပ္ စံႏႈန္းမမီ ျဖစ္ေပမည္။ သို႔ျဖစ္၍ ဝိနည္းလြတ္လုပ္၍ စာခ်ျပျခင္းျဖစ္ေလ၏။ ဘြဲ႕ေတာင္းေလွ်ာက္လႊာတင္ၿပီးသည့္အခါ စာမခ်ေတာ့ေပ။ ထိုအခါက်မွ စာသင္သားမ်ား သက္သာရာ ရေလ၏။ ေရွးက အစိုးရမ်ားကား ထိုက္တန္၍ ခ်ီးေျမႇာက္ျခင္း ျဖစ္၏။ ေရွးဆရာေတာ္ႀကီးမ်ားကလည္း အမွန္တကယ္ ထိုက္တန္၍ ခ်ီးေျမႇာက္ခံရျခင္းျဖစ္၏။ ယခုမူ ဘြဲ႕တံဆိပ္ဖို႔ ေလွ်ာက္လႊာအမ်ိဳးမ်ိဳး ေထာက္ခံခ်က္ အမ်ိဳးမ်ိဳးလုပ္ၿပီး တင္ေတာင္းေနရေလသည္။ ေလွ်ာက္လႊာတင္႐ံုျဖင့္ မၿပီးေသးဘဲ ေငြလည္း လိုက္ရေသးေလသည္။ သာသနာေရးအရာရွိႀကီးမ်ား ခ်က္ခ်င္းႀကီးပြားသြားၾက၏။ တိုက္ႀကီးမ်ားအပ်ံစား၊ ကားႀကီးမ်ား အေကာင္းစားျဖင့္ စီးပြားျဖစ္ၾကေလ၏။ ဘြဲ႕တံဆိပ္ရဆရာေတာ္မ်ား၏ ေကာင္းမႈပင္တည္း။ ထိုအရာရွိႀကီးႏွင့္ပတ္သက္၍ ကမၻာေအး၌ ဟာသေလးေတြ ျဖစ္ေပၚခဲ့ဖူးေလသည္။ ဆရာေတာ္တစ္ပါးက ဘြဲ႕ေလွ်ာက္ပါလ်က္ မရ၍ အရာရွိႀကီးထံသြားရာ အရာရွိႀကီးက စိတ္ပါလက္ပါလုပ္မွ ရမွာေပါ့ဘုရားဟု ေျပာလိုက္ေလ၏။ ဘြဲ႕တံဆိပ္လိုခ်င္ေန႐ံုျဖင့္ မၿပီးဘဲ၊ ေငြလည္းေပးရေသးသည္ဟူလို႔။
လူတစ္ေယာက္ကလည္း ထို႔အတူ ထိုဆရာႀကီးဆီသြားရာ ခင္ဗ်ား - ဒါေစတနာအေတာ္နည္းပံု ရတယ္
ဟု ေျပာေလ၏။ ထိုအခါ ဘြဲ႔ေတာင္းသူက ႐ုတ္တရက္ နားမလည္၍ မနည္းပါဘူးခင္ဗ်ား၊ ကြ်န္ေတာ္အိမ္မွာ
ေန႔စဥ္ သံဃာဆယ္ပါး ဆြမ္းေလာင္းပါတယ္ဟု ျပန္ေျပာေလ၏။ ေငြနည္းေနလွ်င္လည္း ဘြဲ႕ေပးပံုမေပၚေပ။
ဆရာေတာ္တစ္ပါးကမူ ေငြနည္းေသာ္လည္း အမ်ားႀကီးဟု ထင္ရေလေအာင္ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ပံုပါ ေငြစကၠဴ
ဆယ္တန္အရြက္ႀကီးမ်ားကို ထုပ္ၿပီးေပးေလ၏။
ဆရာႀကီးက ပြၿပီဟု ထင္ကာ ေငြထုပ္ႀကီးမ်ားကို အခန္းတြင္းဝင္၍ ေရတြက္ေလသည္။ ျပန္ထြက္လာၿပီး အရွင္ဘုရား ဒီတစ္ပတ္ေတာ့ ပါမွာမဟုတ္ေသးဘူးဟု ေလွ်ာက္ေလ၏။
ေငြလည္းျပန္ေပးေလ၏။ ဘြဲ႕တံဆိပ္ေတာင္းစားသူမ်ားႏွင့္ ဘြဲ႕တံဆိပ္ေရာင္းစားသူမ်ားသာတည္း။ အခ်ိဳ႕ကလည္း ေငြဘယ္ေလာက္ေပးရ ေပးရ၊ အရင္းေၾကသည္ဟု ဆို၏။ ဘြဲ႕တံဆိပ္ျပစားၿခိမ္းေျခာက္စားမည့္ စီးပြားေရးသမားမ်ားသာတည္း။
ဆရာေတာ္ႀကီးတစ္ပါးသည္ လြတ္လပ္ေရးေန႔ ဘြဲ႕တံဆိပ္ေၾကညာတိုင္း သာဓုပါဗ်ာ၊ သာဓု၊ သာဓု
ေတာ္ၾကပါေပတယ္၊ ထိုက္တန္ၾကပါေပတယ္ဟု အၿမဲတန္း သာဓုေခၚေလ၏။ ထို႔ေနာက္ သူလည္း ဘြဲ႕တံဆိပ္ရလို၍ ဆိုင္ရာကပ္၍ ေငြေပးရာ သူလည္း အဂၢမဟာပ႑ိတဘြဲ႕ရေလသည္။ ထိုအခါက်မွ ေရွးက မေအေပးေတြလည္း ငါလိုပဲ ေနမွာဟု ေျပာေလ၏။
ထိုသို႔ ဘြဲ႕တံဆိပ္မ်ား ေဖာင္းပြ၍ ပညာရွိမ်ား အေနၾကပ္၊ အေနခက္လာျခင္းေၾကာင့္ တစ္ခ်ိဳ႕ဆရာေတာ္မ်ားမွာ ဘြဲ႕တံဆိပ္ဆက္ကပ္ဖို႔ ကမ္းလွမ္းလာသည္ကိုေတာင္ မယူဝံေတာ့ေပ။ ေရာေကာေသာေကာ ျဖစ္မွာစိုးေလ၏။
ေရွးအခါတုန္းက ျခေသၤ့ထီးႏွင့္ေျမေခြးမတို႔ ေပါင္းသင္းၾကာမွ ေခြးျခေသၤ့ေလး ေမြးေလသည္။ ထိုေခြး
ျခေသၤ့ေလးသည္ အသြင္သ႑န္အားျဖင့္ အဖျခေသၤ့ႏွင့္တူၿပီး၊ အသံအားျဖင့္ အမိေျမေခြးသံ ထြက္ေလသည္။
တစ္ေန႔ေသာအခါ မိုးရြာၿပီးခ်ိန္၌ ျခေသၤ့မ်ားက ေပ်ာ္ျမဴးကခုန္လ်က္ ျခေသၤ့လိုေဟာက္ၾကေလ၏။ ထိုအခါ ေခြးျခေသၤ့ေလးကလည္း ျခေသၤ့မ်ားႏွင့္အတူ ေရာေရာင္၍ ျမဴးတူးေအာ္ဟစ္ေလသည္။ အသံက ျခေသၤ့သံမထြက္ဘဲ ေျမေခြးသံထြက္လာ၍ ျခေသၤ့သံၾကား၌ ေခြအူသံ ထင္ရွားသြားေလသည္။ ထိုအခါ ျခေသၤ့မ်ားက ရွက္ရြံ႕သြားၾကၿပီး မေဟာက္ေတာ့ဘဲ ျပန္သြားၾကေလ၏။ (ဒုကနိပါတ္၊ အသဒိသဝဂ္၊ သီဟေကာတၳဳဇာတ္)
တင့္တယ္မဲ့စြာ၊ ေကသရာႏွင့္၊ သိဂၤါလီေမြး၊ ေခြးျခေသၤ့ငယ္၊ သားမ်ားလယ္၌၊ ရယ္ဖြယ္ေဟာက္ျခင္း။
(မဃေဒဝ၊ စာပိုဒ္ ၂၂၃)
ကြ်ႏု္ပ္သည္ ဆရာေတာ္ႀကီးတစ္ပါး၏ တရားေတာ္ကို နာၾကားခဲ့ဖူး၏။ ပရိယတၲိသာသနဟိတ
အသင္းႀကီး၌ ေဟာၾကားေသာတရားေတာ္ ျဖစ္၏။ ထိုတရားပြဲ၌ စာခ်အေက်ာ္ဆရာေတာ္ႀကီးက ဘုန္းႀကီးတို႔က အဂၢမဟာပ႑ိတဘြဲ႕၊ အဘိဓဇဘြဲ႕တို႔ကို မျမတ္ႏိုးပါဘူး၊ ဘာလို႔လဲဆိုရင္ သူတို႔က ဘာလို႔ေပးမွန္းကို မသိဘူး၊ ဘုန္းႀကီးတို႔ ရထားတဲ့ သက်သီဟဘြဲ႕တံဆိပ္ကိုသာ ဘုန္းႀကီးတို႔ ျမတ္ႏိုးပါတယ္၊ ဘာေၾကာင့္ဆို ဒီသက်သီဟဘြဲ႕တံဆိပ္က မႏၱေလးၿမိဳ႕ရွိ စာခ်အေက်ာ္ဆရာေတာ္ႀကီးမ်ားက ေမးခြန္းထုတ္ စစ္ေဆးၾက၊ ဘုန္းႀကီးတို႔က ဆရာေတာ္ႀကီးမ်ားရဲ႕ ေမးခြန္းေတြကို ေျဖဆိုႏိုင္ၾကလို႔ ဒီဘြဲ႕ကိုရခဲ့ၾကတာ၊ ဘုန္းႀကီးတို႔ ႀကိဳးစားမႈနဲ႔ ဘုန္းႀကီးထိုက္တန္လို႔ ရထားတဲ့ ဘြဲ႕တံဆိပ္ျဖစ္လို႔ ဘုန္းႀကီးတို႔က သက်သီဟဘြဲ႕ကိုပဲ ျမတ္ႏိုးပါတယ္ဟု ေဟာၾကားသည္ကို နာခဲ့ရေလသည္။ ျခေသၤ့ပီပီ မဟာဆီ မဟာေသြးရွိေသာ ဆရာေတာ္ႀကီးပါတကား။
ကြ်ႏု္ပ္သည္ ၂၀ဝ၀ ခုႏွစ္က ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၌ အဘိဓမၼာပို႔ခ်ေနေသာ ဆရာမႀကီးတစ္ေယာက္ကို ေတြ႕ဖူ၏။
ထိုဆရာမႀကီးသည္ ဌာနတစ္ခု၌ လက္ေထာက္ညႊန္ၾကားေရးမွဴးအဆင့္ရွိ အရာရွိႀကီး ျဖစ္ေလသည္။ အဘိဓမၼာပို႔ခ်လာသည္မွာ ႏွစ္ေပါင္းသံုးဆယ္ေက်ာ္ရွိခဲ့ၿပီး၊ သင္တန္းသားေပါင္း ငါးရာေက်ာ္ ပို႔ခ်ခဲ့ေလသည္။ သူ႕အား တပည့္မ်ားက သာသနာျပဳဘြဲ႕တံဆိပ္ ေလွ်ာက္ခိုင္း၍ ေလွ်ာက္တင္ရာတြင္ ေငြႏွစ္ေသာင္းေပးမွ ရမည္ဟု ေျပာေလ၏။ ထိုအခါ ထိုဆရာမႀကီးက ကြ်ႏု္ပ္အား ေငြေပးမွ ဘြဲ႕ရမယ္ဆိုလို႔ တပည့္ေတာ္မ မေလွ်ာက္ေတာ့ဘူးဘုရားဟု ေလွ်ာက္ေလ၏။ သာသနာအတြက္ တကယ္အလုပ္လုပ္သူမ်ားအား ခ်ီးျမႇင့္ေသာဘြဲ႕ မဟုတ္ပါတကား။
တစ္ခ်ိဳ႕မွာ ပ်ံလြန္ခါနီးတြင္ ေနာက္ဆံုးအခ်ိန္တြင္ ေဆး႐ံုထိလိုက္၍ ဘြဲ႕တံဆိပ္ကပ္သည္ကိုလည္း ေတြ႕ရ၏။ ေနာက္ဆံုးထြက္သက္၌ ဘြဲ႕တံဆိပ္စြဲလမ္း၍ လြန္ေတာ္မူလွ်င္ ပ်ံေတာ္မမူဘဲ လွ်ိဳးေတာ္မူဖို႔မ်ားေလသည္။ ၿပိတၲာျဖစ္ဘြဲ႕တံဆိပ္ႀကီးပါတကား။
အဂၢမဟာပ႑ိတဘြဲ႕ကို သ႐ုပ္ခြဲျပသည့္ ဆရာေတာ္ႀကီးတစ္ပါးထံလည္း စာလိုက္ဖူး၏။ ထိုဆရာေတာ္
ႀကီးက စာခ်စဥ္ ဤသို႔ မိန္႔ေလသည္။ တိုက္ေပး၊ ေတာင္းေပး၊ ဗ်ာဒိတ္ေပး၊ ထိုက္ေပးေလးအဂၢတဲ့။ တစ္ခ်ိဳ႕ကတိုက္လို႔ရတာ၊ တစ္ခ်ိဳ႕က ေတာင္းလို႔ရတာ၊ တစ္ခ်ိဳ႕က အာဏာပိုင္အရာရွိႀကီးေတြ ေပးခိုင္းလို႔ရတာ၊ တစ္ခ်ိဳ႕ကေတာ့ အားနာပါးနာ ထိုက္တန္သူ နည္းနည္းပါးပါးကို ေရြးခ်ယ္ၿပီး ေပးတာဟု အဂၢေလးမ်ိဳးကို သ႐ုပ္ခြဲျပေလသည္။
လူတို႔အား သာသနာေတာ္ဆိုင္ရာ ဘြဲ႕တံဆိပ္မ်ား ခ်ီးျမႇင့္ျခင္းသည္ ဘုရားလက္ထက္ေတာ္ကပင္ အစရွိခဲ့ေလသည္။ ယခုအခါ၌လည္း ဘုရားလက္ထက္ကကဲ့သို႔ လူပုဂၢိဳလ္တို႔အား သာသနာေတာ္ဆိုင္ရာ ဘြဲ႕တံဆိပ္ေတာ္မ်ား ခ်ီးျမႇင့္ျခင္းကို ဂုဏ္ယူဝမ္းေျမာက္စြာ ႀကိဳဆိုမိေပသည္။ သို႔ေသာ္ ခုတ္ရာတစ္ျခား ရွရာတစ္ျခား ျဖစ္ခဲ့ေလသည္။ ဓမၼစစ္သာသနာျပဳ လူပုဂၢိဳလ္မ်ားကို ခ်ီးျမႇင့္ျခင္းကို ဘြဲ႕တံဆိပ္လိုခ်င္၍ ဘြဲ႕တံဆိပ္မက္ေမာၿပီး အလွဴလုပ္ၾက၊ ရဟန္းခံၾက၊ ရွင္ျပဳၿပီး အေရာင္ဆိုးလိုက္ၾကေလသည္။ တစ္ခ်ိဳ႕မွာ ဘြဲ႕တံဆိပ္လိုခ်င္၍ ရဟန္းေလာင္းေလးငါးဆယ္ကို တစ္ၿပိဳင္တည္း ရဟန္းခံၾကေလသည္။
တစ္ၿပိဳင္နက္တည္း ကေလးေလးငါးဆယ္ အႁမြာပူးေမြးသကဲ့သို႔ ျဖစ္ေလ၏။ ရဟန္းမ်ားကို အဘယ္သို႔ ေထာက္ပံ့ႏိုင္ပါမည္နည္း၊ ရဟန္းဒကာဝတၱရား ေက်ပြန္ၾကပါဦးမည္ေလာ၊ ရဟန္းဒကာမရွိ၍ စာရင္းေပးလိုက္ရေသာ ရဟန္းေလာင္းမ်ားမွာ ရဟန္းတစ္ခါႏွင့္ ျငားခဲ့ၾကေလၿပီ။
ရဟန္းဒကာက ရဟန္းခံၿပီး ေရစက္ခ်ၿပီးခ်ိန္မွစ၍ ရဟန္းမ်ားကို လွည့္မၾကည့္ၾကေတာ့ေပ။ ဘဲမ်ားလို အၿပီးပစ္ထားခဲ့ၾကေလ၏။ ထိုအလွဴသည္ အက်ိဳးႀကီးပါဦးမည္ေလ၊ ဂုဏ္မက္ေမာေသာအလွဴ၊ ပကာသနအလွဴ၊ သူေတာ္ေကာင္းမ်ား သာဓုမေခၚႏိုင္ေသာ အလွဴျဖစ္ေလ၏။
ထိုသို႔ ဘြဲ႕တံဆိပ္ရမၼက္ေၾကာင့္ ရဟန္းလုခံ၊ အလွဴလုျပဳၾကသူမ်ားကို အလွဴျပဳတတ္ေအာင္ ဆံုးမဖို႔ လိုလာေလၿပီ။
0 Response to "သမုိင္း၏တရားခံ အခန္း(၁၀) ေရးသားတင္ျပသူ-ဆရာေတာ္ ၀ီရသူ(မစုိးရိမ္)"
Post a Comment