သမုိင္း၏တရားခံ အခန္း(၄) ေရးသားသူ-ဆရာေတာ္ ၀ီရသူ(မစုိးရိမ္)
ေဒၚလာစား မဟန
ကြ်ႏု္ပ္သည္ လြန္ခဲ့ေသာ တစ္ဆယ့္ေလးႏွစ္ခန္႔က တန္႔ၾကည္ေတာင္ ငိုရယ္တရားေခြကုိ
ကိုၾကည့္ခဲ့ရပါသည္။ မွားေနမွန္းသိသည္၊ ဘာေၾကာင့္မွားမွန္းမသိ၊ ဘယ္လိုမွားမွန္းမသိေပ။
ထို႔ေၾကာင့္ တျဖည္းျဖည္း စာေတြ႕လက္ေတြ႕ ေလ့လာလိုက္စား၍ စံုစမ္းဆင္ျခင္ၾကည့္မိသည့္အခါ
ငိုရယ္တရားသည္ ပိဋကတ္ေတာ္ႏွင့္ မညီညြတ္ေသာ၊ ပိဋကတ္ေတာ္ႏွင့္ ဆန္႔က်င္ေသာ၊ ဘုရားသာသနာကို အိုးမည္းသုတ္ေနေသာ"အဓမၼ"ႀကီး ျဖစ္ေနသည္ကို ေတြ႕ရေလသည္။
ျပည္တြင္းမွာသာမဟုတ္ဘဲ ျပည္ပအထိ ငိုရယ္တရားႀကီး ထင္ရွားေနပါလ်က္
မဟနသည္ လက္ပိုက္ၾကည့္ေနရေကာင္းေလာဟု ကြ်ႏု္ပ္အားမလိုအားမရ ျဖစ္ခဲ့ဖူးေလသည္။
သို႔ျဖစ္၍ မဟန၏သေဘာထားအမွန္ကို သိရေအာင္ စံုစမ္းရာမွ မဟနသည္ အဓမၼဘက္ေတာ္သားမ်ားျဖစ္ေနမွန္းသိခဲ့ရေလသည္။
တန္႔ၾကည္ေတာင္ဆရာေတာ္သည္ အေမရိကသို႔ မၾကာခဏႂကြသည္၊
မႂကြြခင္လည္း မဟနအဖြဲ႕ကိုဦးတင္အလွဴဝတ္ျပဳသည္။
ျပန္လာလွ်င္လည္း ႏိုင္ငံျခားျဖစ္ အသံုးအေဆာင္မ်ား ႏိုင္ငံျခားေငြ ေဒၚလာမ်ားကို လွဴဒါန္းသည္။
ဤသို႔ျဖင့္ မဟနသည္ အၿငိမ္းစားေဒၚလာရ၊ ေဒၚလာစား အာဏာရဘဝျဖင့္ ပုတ္သင္ညိဳလိုလို၊လိပ္လိုလို လုပ္ေနၾကေလသည္။
ရိပ္သာေလာကမွ ပြတ္ေလာထ၍ ငိုရယ္အမႈ ေရာက္လာသည့္အႀကိမ္ေပါင္းလည္း မနည္းလွေပ။ ထိုသို႔ေရာက္လာသည့္အခါတိုင္း ေဒၚလာစား အာဏာရွိႀကီးမ်ား ေခါင္းခ်င္း႐ိုက္ၾကရေလသည္။ ထိုငိုရယ္အဓမၼအမႈ စားပြဲေပၚေရာက္လာလိုက္၊ တစ္နည္းနည္းျဖင့္ ပယ္ခ်လိုက္ လုပ္ေနၾကေလသည္။
အဓမၼကို အဓမၼဟု ဆံုးျဖတ္ႏိုင္သူ၊ အဓမၼကို အဓမၼဟု ဆံုးျဖတ္ရဲသူ၊ အဓမၼကို အဓမၼဟု မဆံုးျဖတ္ခ်င္သူတို႔သာ မ်ားေနေလရာ ငိုရယ္အဓမၼဝါဒသည္ အရွိန္အဟုန္ျဖင့္မိုင္ကုန္ႀကီးထြားလာေလေတာ့သည္။
ထိုသို႔ အဓမၼဝါဒႀကီးထြားလာရျခင္း၏ အဓိကတရားခံမွာ ထိပ္တန္းအရာရွိ ဆရာေတာ္ႀကီးမ်ားျဖစ္ေလသည္။ ထိုဆရာေတာ္ႀကီးမ်ားတြင္ ဒုတိယဥကၠဌဆရာေတာ္ႀကီးတစ္ပါးက တန္႔ၾကည္ေတာင္ဝါဒဟာ အဓမၼေတာ့မဟုတ္ဘူးကြ၊ ဝိပႆႏုပ႑ိေလသ(ဝိပႆနာညစ္ညဴးေၾကာင္း)အဆင့္မွာ
သာယာေနတာသာ ျဖစ္တယ္ဟု မိန္႔ေတာ္မူေလသည္။
ထိုဆရာေတာ္ႀကီးသည္ တန္႔ၾကည္ေတာင္ဘက္လုက္၍ ေျပာဆိုျခင္းမဟုတ္ပါ။
အ႐ိုးခံအျမင္ျဖင့္ ေျပာျခင္းသာျဖစ္ပါသည္။
လက္ေတြ႕ေလာကသို႔ ကြင္းဆင္းမၾကည့္ႏိုင္ မစံုစမ္းႏိုင္ျခင္း၊ တန္႔ၾကည္ေတာင္ဝါဒကို အတြင္းက်က်
မေလ့လာႏိုင္ျခင္းေၾကာင့္သာ အဓမၼမွန္းမသိခဲ့ျခင္း ျဖစ္ပါသည္။
ဒုတိယဥကၠဌဆရာေတာ္ ေနာက္တစ္ပါးကေတာ---
့
့
တရားထိုင္ရင္း ငိုတာ၊ ရယ္တာ၊ သီခ်င္းဆိုတာ တကယ္ျဖစ္တတ္တယ္၊ ငါကိုယ္တိုင္ ငါ့အခန္းထဲမွာ တရားထိုင္ရင္း စိန္ျခဴးၾကာေညာင္ သီခ်င္းဆိုၿပီး ထကမိဖူးတယ္ဟု သူ၏လက္ေတြ႕ႏွင့္ပါ ယတိျပတ္ အမွားထက္လိုက္ေလေတာ့သည္။ ထိုဆရာေတာ္သည္ စိန္ျခဴးၾကာေညာင္ သိီခ်င္းတစ္ပုဒ္ျဖင့္ တန္႔ၾကည္ေတာင္ဇာတ္ထုပ္ကို စားပြဲခံုေပၚမွ ႐ုပ္သိမ္းေပးခဲ့သူ ျဖစ္ေလသည္။
အရည္အခ်င္းရွိေသာ္လည္း တရားမရွိ၍ အမွားသိျခင္းလည္းျဖစ္ေပမည္။ သစၥာမသိ၍ လိမ္ညာမိျခင္းလည္း ျဖစ္ေပမည္။ စိန္ျခဴးၾကာေညာင္ လိႈင္ထိပ္ေခါင္တင္ ဆရာေတာ္ႀကီး၏ ေထာက္ခံခ်က္ေၾကာင့္ တန္႔ၾကည္ေတာင္ ငိုရယ္တရားပြဲမ်ား အတင့္ရဲလာခဲ့ေလသည္။
ဤသို႔ျဖင့္ ကြ်ႏု္ပ္သည္ ၁၃၆၂ ခု ခရစ္ႏွစ္ ၂၀ဝ၀ ခုႏွစ္တြင္ တန္႔ၾကည္ေတာင္အမွားေတာ္ပံုစာအုပ္ေခၚ
တရားထိုင္း ငိုရယ္ျခင္းအေၾကာင္းစာအုပ္ကို ေရးသား၍ သာသနာေရးဌာနသို႔ မွတ္ပံုတင္လိုက္ေလသည္။
ထိုအခါ ထိုဆရာေတာ္ႀကီးမ်ားက သူတို႔အထုပ္ေျပျပသလို ျဖစ္ေန၍
ကြ်ႏု္ပ္အေပၚ အမ်က္ေတာ္ရွိၾကေလသည္။
အၾကံဥာဏ္ေပးျခင္း၊ အျပဳသေဘာျပင္ဆင္တည္းျဖတ္ေပးျခင္းမ်ား မျပဳဘဲ သာသနာအတြက္ အေရးႀကီးေသာစာအုပ္ကို ထုတ္ေဝခြင့္ပိတ္ေလသည္။
ကမၻာေအးစာေပစိစစ္ေရးက်မ္းစာဌာနမွ ဒကာတစ္ဦးက ဓမၼဝိနယခံု႐ံုးတင္ရန္ အႀကံျပဳေလသည္။
လူပုဂၢိဳလ္ကမွ အႀကံျပဳေဖာ္ရေပေသးသည္။
သားမရွိ မယားမရွိသည့္ ဆရာေတာ္ႀကီးမ်ားကား အႀကံျပဳေဖာ္ေတာင္ မရရွာေပ။
ကြ်ႏု္ပ္က အဖမ္းခံကာ ဇြတ္ထုတ္မည္ေလွ်ာက္ေသာအခါ အစြန္းေရာက္
ဘြဲ႕ထူးပင္ ခ်ီးျမႇင့္လိုက္ေပေသးသည္။ ဆရာေတာ္ႀကီးမ်ားသည္ ကိုယ္ကိုယ္တိုင္လည္း မဆံုးျဖတ္ႏိုင္၊ ဆံုးျဖတ္ႏိုင္သူကိုလည္း အားမေပးဘဲ အဓမၼဘက္မွ အေၾကာက္အကန္ ရပ္တည္ေနေလသည္။
တစ္ခုေတာ့ မဟနကို ေက်းဇူးတင္ရပါသည္။ တန္႔ၾကည္ေတာင္ဆရာေတာ္ကိုကမၼဌာနာစရိယ(ကမၼဌာန္း
ဆရာ)ဘြဲ႕ မေပးေသာေၾကာင့္ ျဖစ္၏။
ဘြဲ႕႐ူး ႐ူးေနေသာ တန္႔ၾကည္ေတာင္ဆရာေတာ္ကလည္း ကမၼဌာန္းဆရာဘြဲ႕ေလွ်ာက္ခဲ့ေလသည္ကို သဒၶမၼေဇာတိက(သာသနာျပဳ)ဘြဲ႕သာ ခ်ီးျမႇင့္ခဲ့ေလသည္။ အကယ္၍ တန္႔ၾကည္ေတာင္ေလွ်ာက္တိုင္း ကမၼဌာန္းဆရာဘြဲ႕ ေပးလိုက္လွ်င္ကား သြားၿပီ ကမၻာေအး သာသနာေရးဌာနႀကီး ပ်က္စီးၿပီဟူ၍သာ မွတ္ရေသးသည္။ မသြားေသးဟု ေျဖသာႏိုင္ပါသည္။
0 Response to "သမုိင္း၏တရားခံ အခန္း(၄) ေရးသားသူ-ဆရာေတာ္ ၀ီရသူ(မစုိးရိမ္)"
Post a Comment