နေမာ တႆ ဘဂ၀ေတာ အရဟေတာ သမၼာသမၺဳဒၶႆ....
Image and video hosting by TinyPic

ေပးဆပ္အခ်ိန္ ျပန္ရေစ


ေပးဆပ္အခ်ိန္ ျပန္ရေစ
ရခဲျခင္းမ်ားစြာကုိ သိၾကမည္ထင္ပါသည္။ထုိအထဲမွ အလြန္တရာ ရခဲတယ္ဆုိတာလည္း ရွိေပသည္။သုိ႔ရာတြင္မူ ယခုလုိ ရခဲျခင္းမ်ားစြာထဲမွ ရခဲျခင္းတစ္ခုကုိ တင္ျပရေသာ္။ လူ႔အျဖစ္မွသည္ စရေပမည္။ ပထမ လူ႔ဘ၀ကား ရာထူး၊ ဂုဏ္သိန္၊ စည္းစိမ္၊ သုခ အ၀၀ေတြကိုခြဲျခမ္းစိတ္ျဖာ ေ၀ဖန္ၾကည့္ေသာ္ ယခု ပူေဇာ္ ဖူးေျမာ္ခြင့္ကို ပန္ဆင္ေသာ ပုဂိၢဳလ္ထူးကုိပင္ ဖြင့္လွစ္ျပရေပမည္။ အဘယ့္ေၾကာင့္ဆုိေသာ္ ဘ၀အဆက္ဆက္က ဆည္းပူးခဲ့တဲ့ ပါရမီအရွိန္အဟုန္ႏွင့္ ေနာက္ေနာင္ဘ၀မ်ားစြာထိ အက်ိဳးဆက္တုိ႔ ပါလာေသာေၾကာင့္ေပတည္း။ မည္သုိ႔ ပံုပမာ ျပရမည္နည္း ဟူမူကား- အတိတ္ဘ၀မ်ားစြာက ပိဋကတ္စာေပကုိ မေလ့လာ မဆည္းပူးခဲ့ဘူးဟု ဆုိခဲ့လွ်င္ ယခုကဲ့သုိ႔ စံျပေနရာ ယူႏုိင္ရန္ အသာထား သုခတရားေတြ ေခါင္းပါးတဲ့ ဘ၀မ်ားစြာ အပါယ္လားလုိ႔ျမဳပ္၀င္ ျမင္ေတာင္ျမင္ႏုိင္အံ့မထင္။ ကုသုိလ္ပါရမီကုိ အစြမ္းကုန္ ႀကိဳးကုတ္ အားထုတ္လုိ႔ ဆက္ငင္ ယခုလုိ ဇာတ္စဥ္ေပၚတက္ ေၾကျငာေမာင္းခတ္ႏုိင္ခဲ့ေသာ ဆရာေတာ္ေလးအျဖစ္ ဂုဏ္ယူလုိ႔၀ံ့ၾကြား ထာ၀ရပန္ဆင္ႏုိင္ခဲ့သူေပတည္း။
နဟိဓေမၼာအဓေမၼာစ၊ဥေဘာသမ၀ိဘာဂိေနာ။
အဓေမၼာနိရယံေနတိ၊ဓေမၼာပါေပတိသုဂတိ။
ဓေမၼာစ - ကုသိုလ္ဟုုဆိုအပ္ေသာ ဓမၼသည္လည္းေကာင္း ၊ အဓေမၼာစ - အကုသိုလ္ဟုဆုိအပ္ေသာ အဓမၼသည္လည္းေကာင္း၊ ဥေဘာသမ ၀ိဘာဂိေနာ - ထုိကုသုိလ္ အကုသုိလ္ ဟုဆိုအပ္ေသာဓမၼ အဓမၼတုိ႔သည္ တူမွ်ေသာအဖို႔ ရွိၾကပါကုန္၏။ အဓေမၼာ- အကုသုိလ္ဟုဆုိအပ္ေသာ အဓမၼသည္ ၊ နိရယံ - ငရဲသုိ႔ ၊ ေနတိ- ေဆာင္တတ္ပါေပ၏။ ဓေမၼာ- ကုသုိလ္ဟုဆိုအပ္ေသာ ဓမၼတို႔သည္၊ သုဂတိ ံ- သုဂတိဘ၀သုိ႔ ၊ ပါေပတိ- ေရာက္ရေလေတာ့သတည္း။
ကုသုိလ္ႏွင့္ အကုသုိလ္ဆုိတာ ရွိတယ္။ ကုသုိလ္ကုိျပဳလုပ္ခဲ့လွ်င္ ကုသုိလ္တရား၏ အက်ိဳးကုိ ခံစားရမယ္။ အကုသုိလ္ကုိ ျပဳလုပ္ခဲ့လွ်င္ အကုသုိလ္တရား၏ အက်ိဳးကုိ ခံစားရမယ္။ ဘယ္အထိခံစားရလိမ့္မလဲဆုိလွ်င္ ကုသုိလ္အက်ိဳးဟာ သုဂတိဘ၀ထိ အက်ိဳးေပးပါတယ္။ အကုသုိလ္အက်ိဳးဟာ ပါယ္ငရဲထိ အက်ိဳးေပးပါတယ္။ ဤေနရာတြင္ ဆုိလုိသည္ကား- ဘ၀ါဘ၀က ဆည္းပူးလာမွ အက်ိဳးေပးသန္လာခဲ့တဲ့၊ ဘ၀ါဘ၀က ျဖည့္က်င့္လာမွ  ရင့္က်က္လာခဲ့တဲ့ ယခုလုိ ပူေဇာ္ခံပုဂၢိဳလ္ကဲ့သုိ႔ ျဖည္းျဖည္းခ်င္း ဆည္းပူး၊ ျဖည့္က်င့္လာခဲ့လုိ႔ အလြန္တရာ ရခဲတဲ့ လူ႔ဘ၀ကုိလည္း ရခဲ့ၿပီ၊ အလြန္တရာ ရခဲ့တဲ့ ရဟန္းဘ၀ကုိလည္း ရခဲ့ၿပီ၊ အလြန္တရာ ၾကားခဲ့တဲ့ ျမတ္ဘုရား၏တရားေတာ္ေတြကိုလည္း သင္ယူဆည္းပူး ရင္ထဲတြင္ ဆြတ္ခူးခဲ့ၿပီတည္း။
ရင္ထဲတြင္ ဘုရားတည္ၿပီး သာသနာတစ္ခြင္၀ယ္ က်င္လည္ေနဦးေတာင္မွ အထက္တန္းက်တဲ့ ရဟန္းဘ၀မွ ဂုဏ္ထူးပုိင္ဆုိင္ အံ့ထူးခိုင္ခဲ့တဲ့ ဆရာေတာ္သည္ ဓမၼကုိ ပါရမီအျဖစ္ အသြင္ကူးေျပာင္းကာ ဖန္ဆင္းႏုိင္ခဲ့သူေပတည္း။ ေရွာင္ရွားရမည့္တရားကုိလည္း စာေပသင္ရင္းခံစား ႏွလံုးသားမွ ပယ္ထုတ္ အေ၀းကုိ လြင့္စင္ေစခဲ့သူေပတည္း။ မေလွ်ာ့တဲ့ ဇြဲ၊ အားထုတ္တဲ့ လံု႔လ၊ တင္းထားတဲ့ ၀ီရိယ ေတြနဲ႔ယွဥ္လုိ႔ လုိခ်င္တဲ့ပန္းတုိင္ကုိ ဓမၼႏွင့္ အဓမၼ ခြဲျခား ယံုၾကည္ေသာ သဒၶါတရားေတြေပါင္းစုလုိ႔ ႀကိဳးစားအားထုတ္ခဲ့တဲ့ ပံုစံကုိ အားက်သင့္ေပသည္။ မည္သုိ႔ပင္ ဆုိေစ။ ျမတ္ဘုရား၏ ေဒသနာေတာ္ေတြကုိ က်င့္သံုး၊ ပရဟိတကုိ အစြမ္း အားကုန္သြန္ေနတဲ့ သီတဂူဆရာေတာ္၏ ၾသ၀ါဒအတုိင္းဆုိရေသာ္-
ဘုန္းကံႀကီးမား ျမတ္ဘုရားသာသနာေတာ္ကုိ ဘုန္းကံႀကီးမားေသာသူမ်ား မွီခုိခြင့္ရတယ္။
ဘုန္းကံႀကီးမား ျမတ္ဘုရားသာသနာေတာ္ကုိ  ဘုန္းကံရွားပါးသူမ်ား မွီခုိခြင့္မရဘူး။
ဘုန္းကံႀကီးမား ျမတ္ဘုရားသာသနာေတာ္ကုိ ဘုန္းကံႀကီးမာသူတို႔ ေထာက္ပံ့ခြင့္ရတယ္။
ဘုန္းကံႀကီးမား ျမတ္ဘုရားသာသနာေတာ္ကုိ ဘုန္းကံရွားပါးသူတုိ႔ ေထာက္ပံ့ခြင့္မရဘူး။
ယခု ဘုန္းကံႀကီးမား ျမတ္ဘုရားသာသနာေတာ္မွာ မွီခုိခြင့္ရသူ၊ ေထာက္ပံ့ခြင့္ရသူ ျဖစ္ေသာ ပူေဇာ္ခံပုဂိၢဳလ္သည္ အလြန္တရာမွ ဘုန္းကံႀကီးမားသူေပတည္း။ ဘုန္းကံႀကီးမားသည့္အေလ်ာက္ သာသနာ့အက်ိဳး၊ တုိင္းျပည္အက်ိဳးကုိ ေဆာင္ရြက္ႏုိင္မည္ကုိကား ေျမႀကီးလက္ခတ္မလြဲပင္။ ေထာက္ပ့ံခြင့္ရသူေနရာအားျဖင့္ၾကည့္ေသာ္ကား- ယခုလုိ ေအာက္အေျခခံသင္ရုိးမွစကာ ႀကိဳးစားသင္ယူကာ အဆင့္ျမင့္ေသာ သာသနဓဇဓမၼာစရိယ အထိိ ေအာင္ျမင္ခဲ့ေသာေၾကာင့္ ဘုန္းကံႀကီးမား ျမတ္ဘုရားသာသနာေတာ္ကုိ ဘုန္းကံႀကီးမား ပါရမီေတြကို တုိးပြားရင္း ရိုးသားခဲ့သူကုိ ခ်ီးျမွင့္ေထာက္ပံ့ခြင့္ရေပသည္။ ေထာက္ပံ့သူ၊ ေထာက္ပံ့ခံရသူ ထုိသူႏွစ္ေယာက္မွာ အက်ိဳးတရားတုိ႔သည္ တုႏႈိင္းစရာ ရွိအံ့မထင္။
အတိတ္က ပါခဲ့တဲ့ ပါရမီကုိ အရိုးခံႏွလံုးသားနဲ႔ ငယ္စဥ္က စာေပသင္ယူစဥ္မွာ ပ်ံ႕လြင့္ဖို႔ အခ်ိန္ေတြကုိ စာေပေပၚမွာ သိမ္ငယ္သြားရေလေအာင္ သတိကုိ ေမာင္းတင္ခဲ့တယ္။ ေဆာ့ကစားခ်င္တဲ့ စိတ္ဓါတ္ေတြကို စာေပေပၚမွာ တိန္၀င္သြားေအာင္ စိတ္အစဥ္ကုိထိန္းခ်ဳပ္ သိမ္းထားတဲ့အထုပ္ႀကီးတစ္ထုပ္လုိထုတ္ပိုး ယခုအခ်ိန္ထိ မပုပ္သုိးေသးပါဘူး။ သုိ႔ေပမယ့္ ထိန္းခ်ဳပ္အံ၀င္ ခုေတာ့ ညိမ္စင္းစင္း သံစဥ္တစ္ပုဒ္ျဖစ္ေနေပမယ့္ ၀ီရိယကုိ ဇြတ္တိုးကာ ႀကိဳးစားခဲ့တယ္။ ခလုတ္ႏွင့္ ခေရာင္းၾကမ္းေတြ လက္လွမ္းလုိ႔ ကာဆီးေနေပမယ့္ မိမိသင္လာသမွ် သိထားသမွ် ဦးေႏွာက္နဲ႔ ဆံုးျဖတ္ သင့္တင့္ေလွ်ာက္ပတ္တဲ့ ႏွလံုးသြင္း လံု႔လကုိ အာရံုစုိက္ခဲ့တယ္။ အင္မတန္ခက္ခဲနက္နဲတဲ့ စာေပက်မ္းဂန္ေတြကို အင္မတန္ခက္ခဲနက္နဲတဲ့ ဆင္းရဲျခင္းေတြနဲ႔ ျဖတ္ေက်ာ္ကာ သည္းခံရတဲ့ဘ၀မ်ိဳးစံုကုိ ဓါတ္ခံအားေကာင္းခဲ့တဲ့ အၿပံဳးမ်ားနဲ႔ ေအာင္ႏုိင္သူကုိ ေထာက္ပံ့ပူေဇာ္ရသည္ေၾကာင့္ သင္တုိ႔အေပၚ၀ယ္ ဤဇမၺဴထင္ရွား အက်ိဳးတရားမ်ားစြာက အကုိးအကားမျခားပဲ တုိးပြားမည္မွာ မလြဲေပ။
သဘာ၀ေပးတာက သံပုရာသီးပါ။ သံပုရာရည္ကို ေသာက္ခ်င္တယ္ဆုိရင္ အရည္ညွစ္ေသာက္ရသလုိ ဘ၀ကေပးတာက အေၾကာင္းရာေတြပါ။ အက်ိဳးကုိ လုိခ်င္တယ္ဆုိရင္ အရည္ညွစ္တတ္ေအာင္ ႀကိဳးစားအားထုတ္ရေပမည္။ ယခုမူ ေပးလုိက္ေသာ ပညာေရးအေၾကာင္းတရားေတြကုိ သညာေရးအက်ိဳးတရားနဲ႔ နာခံလုိ႔ ပရဟိတ အမ်ိဳးပြားရေလေအာင္ ဆရာ၊ ဒကာ ညီညြတ္စြာျဖင့္ ဖလွယ္ႏုိင္ၾကရေပမည္။ ကုိင္းက ကြ်န္းကုိမမွီလွ်င္ သဘာ၀မက်သလုိ ကြ်န္းက ကိုင္းကုိမွီလွ်င္လည္း သဘာ၀က်မည္မဟုတ္ေပ။ သို႔ေၾကာင့္ ေပးဆပ္ခဲ့ရတဲ့ အခ်ိန္ေတြကို ျပန္ရခ်င္တယ္ဆုိလွ်င္ေတာ့ ပရဟိတအက်ိဳးကုိ ဦးထိပ္မွာတင္ကာ စြမ္းသေလာက္ အားထုတ္ပါက ျပန္ရႏုိင္ေပသည္။
ဓမၼကုိ အသိနဲ႔ ယွဥ္၊ ဘုန္းကံႀကီးမားလို႔ မွီခုိအားထားခြင့္ေတြႏွင့္ ေထာက္ပံ့ခြင့္ အက်ိဳးတရားေတြကို ကုန္ခမ္းသြားခဲ့တဲ့ အခ်ိန္ေနရာမွာအစားထုိးကာ အမ်ားအက်ိဳးကုိ တက္အားအမ်ိဳးမ်ိဳးေတြႏွင့္ သာသာနာျပဳႏုိင္ပါေစ။ ေပးဆပ္ခဲ့ရတဲ့ ဆင္းရဲျခင္းအျပည့္ရွိေသာ အခ်ိန္ေတြကို ျပန္ရပါေစ ဟု ဆႏၵျပဳရင္း
အရွင္သီလာစာရ(ေရႊဘုိသီလာ)

0 Response to "ေပးဆပ္အခ်ိန္ ျပန္ရေစ"

လာေရာက္လည္ပတ္ၾကေသာ ဓမၼမိတ္ေဆြမ်ားအားလံုး ကိုယ္စိတ္ႏွစ္ျဖာ က်န္းမာခ်မ္းသာၾကပါေစ...