အနီးရန္သူ
အနီးကပ္ ဆန္႔က်င့္တဲ့ သေဘာတရားက ကရုဏာနဲ႔ ဆင္ဆင္တူၿပီးေတာ့ ကရုဏာ ေယာင္ေဆာင္ႏုိင္တယ္။ အဲဒီတရားဟာ အနီးကပ္ ဆန္႔က်င္တဲ့ သဘာ၀တရားျဖစ္တယ္။ အဲဒါကုိ သိပ္သတိထားရတယ္။ ဘုန္းႀကီးတုိ႔တစ္ေတြမွာ အနီးရန္သူနဲ႔ အေ၀းရန္သူဆုိရင္ အနီးရန္သူကုိ သိပ္သတိထားရတယ္။ အနီးရန္သူက ဒုကၡေကာင္းေကာင္းေပးႏိုင္တယ္။ အေ၀းရန္သူက ဒုကၡေပးႏုိင္ေပမယ့္ အနီးရန္သူလုိ မဟုတ္ဘူး။ ဒုကၡေပးဖုိ႔ အခ်ိန္ယူရမယ္။ အနီးကပ္ရန္သူဆုိတာ သဘာ၀ခ်င္း ဆင္ဆင္တူတဲ့ ေသာက ျဖစ္တယ္။ ကရုဏာ နဲ႔ ေသာက ဟာ အလြန္နီးစပ္တယ္တဲ့။ ကရုဏာ ဆုိတာဟာ တစ္ဖက္သားကုိ ၾကည့္ၿပီး စိတ္ရဲ႕ ၾကင္နာမႈကို ေခၚတယ္။ ေသာက ဆုိတာက ေဒါသနဲ႔ယွဥ္ၿပီး စုိးရိမ္မႈ ခံစားခ်က္တစ္ခု ျဖစ္တယ္။ ကရုဏာဆုိတဲ့ ေဘာင္ကုိ ေက်ာ္ၿပီး ေသာက ျဖစ္သြားရင္ ကုသုိလ္လုိလုိနဲ႔ အကုသုိလ္ျဖစ္သြားေရာ။ ေသာက ဆုိတာက ေဒါသနဲ႔ယွဥ္တဲ့ခံစားခ်က္ျဖစ္တယ္။ ေဒါမနႆ ေ၀ဒနာလုိ႔ ေခၚတယ္။ ေဒါမနႆေ၀ဒနာဆုိတာ စိတ္ရဲ႕ အရုပ္ဆုိး အက်ည္းတန္တဲ့ ခံစားမႈမ်ိဳးျဖစ္တယ္။ အဲဒီခံစားမႈမ်ိဳးကုိ ေသာက လုိ႔ေခၚတယ္။ ကရုဏာဟာ အဲဒီလုိ ေသာကမ်ိဳးမဟုတ္ဘူး။ သူတစ္ပါး ဒုကၡ ေရာက္ေနတာကိုမေနစိမ့္တာ၊ ၿငိမ္ၿပီးမေနႏုိင္တာ၊ ကူညီေျဖရွင္းခ်င္တဲ့စိတ္ေတြ တဖြားဖြား ျဖစ္ၿပီးေနတာမ်ိဳးျဖစ္တယ္။ သဘာ၀ခ်င္း ဆင္ဆင္တူတဲ့ အနီးကပ္ ဆန္႔က်င္ဘက္ျဖစ္တဲ့ ေသာကကုိ သတိထားရမယ္။ေသာက က ကရုဏာေယာင္ေဆာင္ၿပီးေတာ့ ၀င္လာတတ္တယ္။ အဲဒါဟာ ကရုဏာ အစစ္မဟုတ္ဘူးတဲ့။ အကုသုိလ္ျဖစ္တယ္ေပါ့။ ကရုဏာစစ္စစ္ဆုိတာ အင္မတန္မွ မြန္ျမတ္သန္႔စင္တဲ့ တရား။ ကရုဏာတရားကုိ မိမိသႏၱာန္မွာ ျဖစ္ပြားေစခ်င္ရင္ ဘယ္လုိျဖစ္ပြားေစရမလဲ။ ဒုကၡာ မုစၥႏၱဳ အခက္ခဲေတြမွ လြတ္ေျမာက္ၾကပါေစ။ ဒီလုိ အက်ပ္အတည္းႀကီးမွ လြတ္ေျမာက္ၾကပါေစ။ ဒုကၡေတြမွ လြတ္ေျမာက္ၾကပါေစဆုိတဲ့ ဒီလုိစိတ္ဓါတ္မ်ိဳးေတြ ျဖစ္ပြားေစရမယ္။ ေသာက ဆုိတာဟာ အဲဒီလုိမဟုတ္ဘူး။ ျဖစ္ရေလျခင္းဆုိၿပီး ၀မ္းနည္းတဲ့ သေဘာျဖစ္တယ္။ ဒီႏွစ္ခုဟာ ဆင္ဆင္တူသည့္အတြက္ေၾကာင့္ ေသာက သည္ ကရုဏာရဲ႕ အနီးကပ္ရန္သူလုိ႔ စာေပက်မ္းဂန္ေတြ မ်ာဆုိတယ္။ အဲဒီေတာ့ အနီးကပ္ ရန္သူ၊ အနီးကပ္ သဘာ၀တရားကုိ သတိထားၿပီး မျဖစ္လာေအာင္ ေစာင့္ေရွာက္ဖုိ႔ လုိအပ္တယ္။(ေဒါက္တာအရွင္နႏၵမာလာဘိ၀ံသ၏ ဘ၀ဆည္းဆာ ကရုဏာ စာအုပ္မွတင္ျပျခင္းသာ)
0 Response to "အနီးရန္သူ"
Post a Comment