နေမာ တႆ ဘဂ၀ေတာ အရဟေတာ သမၼာသမၺဳဒၶႆ....
Image and video hosting by TinyPic

ေမတၱာလက္နက္ အစြမ္းထက္

စြမ္းရည္ေျဖာင့္မတ္၊ ေျပာတတ္စကား၊ ယဥ္ပါးသိမ့္ေမြ႕၊ ေျခာက္ေသြ႔မာန၊ စားၾကေရာင့္ရဲ၊ ကိစၥနည္း၏၊ ရင့္ဆဲကၠုေၿႏၵ၊ ျပည့္ေစပညာ၊ကင္းကြာစြဲလမ္း၊ ဤဆယ္ခန္းက၊ စ၍လုိက္နာ၊ က်င့္သံုးပါေသာ္၊ေမတၱာလက္နက္၊ အစြမ္းထက္၏။
ေမတၱာ၏ တစ္ခုတည္းေသာလက္နက္ အစြမ္းထက္ပံုကားအံ့မခန္းပါတည္း။ ကုိယ္တုိင္က်င့္သံုးၾကည့္ပုိသိမည္ထင္သည္။ အဓိပၸါယ္ကုိေျဖာင့္ရပါေသာ္...လူတစ္ဦးျဖစ္အံ့...မိမိ၏ အစြမ္းအစကုိ တစ္ဆထက္တစ္ဆတုိးတက္ေအာင္ ရုန္းကန္ႀကိဳးစားျခင္းပင္။ ဒုတိယကား.မိမိ၏စိတ္ကုိ အရုိးသားဆံုးအေျဖာင့္မတ္ဆံုးေနရာမွာထားပါ။ တတိယကား.. စကားေျပာရာ၌ လိမၼာပါးနပ္စြာ ယဥ္ေက်းျပဴငွါစြာေျပာဆုိတတ္ျခင္း၊ စတုတၳကား...ယဥ္ပါးသိမ္ေမြ႔ဆုိရာ၀ယ္ မိမိထက္ႀကီးသူျဖစ္ေစ၊ ငယ္ရြယ္သူျဖစ္ေစ သက္တူရြယ္တူျဖစ္ေစကာ မူႏူးညံ့သိမ္ေမြ႔ၿပီး ရုိေသကုိင္းညြတ္စြာဆက္ဆံရျခင္း၊ ပဥၥမကား.. ေျခာက္ေသြ႔မာနဆုိသည္၌ မိမိတြင္အထက္တန္းက်ေနသည္ျဖစ္ေစ ေအာက္တန္းက်ေနသည္ျဖစ္ေစ မိမိမွာ ဘယ္ေသာအခါမွ မာန မထားမိေအာင္ ေျခာက္ေသြ႔ေနေအာင္ ထိန္းသိမ္းထားျခင္း၊ ဆ႒မကား..စားစရာတို႔တြင္ ထိန္းခ်ဳပ္ျခင္းပင္။ စားရာ၌ ေရာင့္ရဲစြာ စားေသာက္ျခင္းျဖစ္ရာ အလြန္တရာစားျခင္းမွ အထူးသျဖင့္ ေရွာင္ၾကဥ္သင့္ျခင္း။ သတၱမကား..ကိစၥနည္း၏ တဲ့။ အလြန္အမင္းနည္းျခင္းဆုိဟန္မတူ။ အဘယ္ေၾကာင့္ဆုိေသာ္ အိမ္ရာမတည္ေထာင္ေသာ ရဟန္းတုိ႔ ဘ၀၌ပင္ ကိစၥကား ေပါမ်ားေနေသးသည္။ အိမ္ရာေထာင္ေသာ လူတုိ႔ေဘာင္မွာကား အလြန္တရာ ေပါမ်ားမည္မွာ ထင္မွားစရာမရွိေပ။ မည္သို႔ပင္ ဆုိေစဦးေတာ့ ကိစၥနည္းႏုိင္သမွ်နည္းေအာင္ က်င့္ျခင္းသည္ သတၱမေျမာက္ က်င့္ျခင္းျဖစ္ေပ၏။ အ႒မကား..ရင့္ဆဲကၠုေျႏၵ ရွိရမည္ျဖစ္ေပသည္။ မည္ကဲ့သုိ႔ ရင့္ဆဲျဖစ္ေအာင္က်င့္မည္နည္း။ တည္ညိမ္ေအးေဆးစြာ ေျပာဆုိဆက္ဆံ ေဆြးေႏြးတုိင္ပင္ ၿငိမ္းခ်မ္းစြာေနျခင္းကုိပင္ ဆုိေပသည္။ န၀မကား..ျပည့္ေစပညာ တဲ့။ ဤေနရာ၀ယ္ နည္းနည္းခ်ဲ႕ထြင္ခ်င္သည္။ အဘယ့္ေၾကာင့္နည္းဟူမူကား..ယခုေခတ္၌ ပညာရည္ျပည့္၀ဖုိ႔ ဆုိသည္ကား အင္တန္ခက္ခဲသည္ ဆုိရေပမည္။ ပြင့္ပြင့္လင္းလင္း ေျပာရေသာ္..ေငြမပါလွ်င္ မည္သည့္ ပညာမွ အလကားမရေသာ ေခတ္ျဖစ္ေနေပသည္။ သို႔ေသာ္ မိမိလက္လွမ္းမီွေလာက္ေသာ ပညာ အမ်ိဳးအစားကုိ လိုက္၍ ျပည့္၀ေအာင္ စြမ္းေဆာင္ျခင္းေလာက္ျဖင့္ မျပည့္၀ေသာ္လည္း ျပည့္၀ေသာ ပုဂၢိဳလ္မ်ားကဲ့သုိ႔ နည္းခံၿပီး တတ္ႏုိင္ေသာ ၀န္ျဖင့္ အမ်ားအတြက္ ေပးဆပ္သင့္ေပသည္။ဒသမကား..ကင္းကြာစြမ္းလန္း ဟူ၏။ ဤေနရာ၌ အစြဲလန္း လံုး၀ကင္းစင္သည္ကုိ ဆုိလုိခ်က္ကား ဘုရား၊ ရဟႏၱာကို ဆုိလုိသည္ ျဖစ္ေပမည္။ ေလာကီလူသား၊ ပုထုဇဥ္လူသားတုိ႔၌ကား လံုး၀ကင္းစင္မည္မဟုတ္ေပ။ အကုန္အစင္ မဟုတ္ေတာင္မွ မိမိ၏ ပါရမီ မွီသေလာက္ကို ကင္းကြာ စြဲလမ္းကုိ ယူရေပမည္။ အဘယ့္ေၾကာင့္ဆုိေသာ္ အကြ်ႏ္ုပ္တုိ႔သည္ကား သာမာန္ ပုထုဇဥ္အဆင့္ပဲမဟုတ္ပါလား။ အားလံုးအႏွစ္ခ်ဳပ္ေသာ္..ဤဆယ္ခ်က္ကို လုိက္နာက်င့္သံုး ျဖည့္က်င့္ပါေသာ္ က်င့္ေသာပုဂၢဳိလ္အား " ဓေမၼာ ဟေ၀ ရကၡတိ ဓမၼစာရိ ံ" ဟူေသာ ဘုရားႏႈတ္ေတာ္ ထြက္ေပၚလာသည္ႏွင့္အညီ တရားက ျပန္လည္ ေစာင့္ေရွာက္ၿပီး အစြမ္းထက္ပါလိမ့္
မည္။ မျဖစ္မေန ႀကိဳးပမ္းအားထုတ္ၾကပါကုန္။

0 Response to "ေမတၱာလက္နက္ အစြမ္းထက္"

လာေရာက္လည္ပတ္ၾကေသာ ဓမၼမိတ္ေဆြမ်ားအားလံုး ကိုယ္စိတ္ႏွစ္ျဖာ က်န္းမာခ်မ္းသာၾကပါေစ...